29.04.20

33 aastat koos...

...või vähemalt oleme nii kaua ametlikult kuldseid sõrmuseid kandnud. Mida me kumbki tegelikult enam ei tee. Toomas loobus sellest palju varem kui mina, sest karate trenni ei saa väga hästi sõrmustega teha. Ja mina ei pannudki kunagi sõrmuseid enam kätte peale seda, kui arstid mu seest tükikese eemaldasid. Aga nagu näha, siis ei oma sõrmused mingit tähtsust. Saab ka ilma nendeta koos oldud. Ja ma pean ütlema veel kord, et ega see pole vahetpidamatu lust ja lillepidu olnud. Ikka vahetevahel tuleb neid kändusid ja kiva ka ette. Peaasi on kõigest üle saada. Ja aina edasi kõndida. Ei ole mingeid imerohtusid ega kavalusi, on vaid üksteise mõistmine ja ärakuulamine. 

Toomas siin muretses, et näed nüüd, ei saagi kuhugi aastpäeva puhul sööma minna, ning ei andnud talle ka rahu, et polnud mulle lilli ostnud. Ma küll vaidlesin vastu, et pole vaja seda suurt "ristikäiku" poodi ette võtta, aga näed, ei aidanud mu vaidlemised midagi. Käik võeti ette ning lilled said toodud. Alpikannid, mille üle alati rõõmustan. Ja natuke võõrasemasid, mis saab aeda istutada. Ning veel üks viigimarjapuu. Loodame, et see kenasti kasvama läheb. Pilt on minu "kodukontorist". Kena on küll neid lilli vaadata. Isegi kui ma siin sõrgu vastu ajasin 😉

Oh, ja nagu meie aastapäeva puhul, on ka Toronto High Park kirsiõite kaamerad käima läinud. Võid sinagi, kallis lugeja, sellest osa saada: 

Ja ma pean ka jagama mõnda pilti möödunud aegadest, kui Mari veel aastanegi polnud ja kui vanaema Eestist tema eest hoolt kandis ja kirsid õitsesid sealsamas High Pargis. Olid kenad ajad, ja me olime ju niiiiii noored ;-)

12 kommentaari:

  1. Palju õnne pulma-aastapäeva puhul!
    Veidi veel minna ja ongi juba kuldpulmad! :-)

    VastaKustuta
  2. Palju-palju õnne ja ikka rõõmsalt edasi!
    Nii armsad pildid! Ja lilled ikka rõõmustavad naisterahva südant, isegi kui oleme enne sõrgu vastu ajanud:):)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh 🙂 Ja eks ta ole, lilled rõõmustavad ikka...

      Kustuta
  3. Palju õnne teile ja jätkuvalt toredat koosastumist! Pildil väikese Mariga Toomase kõrval nagu juba suureks kasvanud Mari :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh 🙂 Mari vist ongi rohkem minu nägu, kuigi iseloomult rohkem isasse. Kirke on pigem minu moodi.

      Kustuta
  4. See kaabu on mul ikka mütsiriiulis alles😁

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja särk ja püksid ka kusagil kindlasti ;-)

      Kustuta
  5. Palju õnne teie toredale perele!

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)