06.06.13

Kerge elu


"Kerget elu" ei saa enam vaadata väljamaalt :(  Olime väga pettunud, sest nii mulle kui Tomile (kes on eriti valiv, mida vaatab) saade väga meeldis! Eks ma siis nukrutsesin pisut. Arvan, et kuna soomlased on oma õigusi ka ameeriklastega jaganud, siis ei saa autoriõiguse seaduste konkse jälgides neid rikkuda. Äkki keegi ei tahagi ameeriklaste versiooni enam osta. Mina küll seda taga ei nutaks :D Nad oskavad kõik head asjad ära rikkuda.

Uurisin siiski interneti laiast maailmast, kuidas oleks soomlaste originaaliga - õnneks pole soome keel kuhugi kadunud, kuigi rääkimise praktikat pole olnud). Ja leisingi koha, kus sain vaadata esimese sarja lõpuni (vaata siia). Natuke imelik ju oli, et näitlejad teised, kuid kõik on üsna puhtalt maha viksitud ja mingit auku ei tekkinud. Soomlasi vaadates tabasin end pidevalt mõttelt, kuidas meie omad näitleksid. Huvitav on see, et soomlaste peretütre ja pereema osatäitjad meeldisid rohkem kui eestlaste omad ning perepojaga ja -isaga oli asi hoopis teistpidi :)  Vaatasin siis ühe jutiga ka teise seeria ära. Kahjuks kolmandale pole veel pihta saanud. Lugesin siis hoopis lühikokkuvõtte Wikist. Võin ju siis ette kujutada, kuidas kõik käis just nende näitlejatega, kes mulle meeldisid ;)


Muide samast kohast, kus sarja leidsin, avastasin teisigi soomlaste filme uusi ja vanemaid (päris mitmed tulid tuttavad ette, mida kunagi nähtudki). Vaadatud on Levottomat ja Rakkauden rasvaprosentti, mille alguses Ewerti ja draakonite lugu :). Kindlasti võtan veel mõne ette.

4 kommentaari:

  1. Täiega jama ju. Ma hakkasin ka seda vaatama, mitu osa hetkel vahele jäänud, aga plaanisin järele vaadata kui aega on :S

    VastaKustuta
  2. Mul juhtus ka, et olin jõudnud kaheksanda osani, kui enam edasi ei saanud vaadata. Need, kes järjepidevalt vaatasid, jäid vist viimasest osast ilma. Kuigi ma nägin ära, mis juhtus soomlaste omaga, siis meeldis mulle üleüldiselt eestlaste tehtu. Kuidagi omasem :)

    VastaKustuta
  3. Hiline kommentaar (sest iPad'i pealt ei saanud kommi jätta).

    Soome filmidest vaata ära Dome Karukoski tehtud filmid. Minu isikliku arvamuse kohaselt - vapustavalt head.

    VastaKustuta
  4. Aitäh soovituse eest! Vaatasin nüüd ühe ära ja meeldis :)
    Eks see häda ole, et ega ei oska õigeid valikuid teha, mida vaadata.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)