08.05.12

Pardipere

Sel ajal kui minu muu pere koos laste sõbranna Kariinaga Ontario looduses seikles, võtsin mina ette oma tavapärase kepikõnni lähedal asuvasse parki. Olen nüüd jälle proovinud end pisut liigutama hakata, hoolimata sellest et puusaliiges endast ikka märku annab. Metsa minek jäigi sellepärast igaks juhuks vahele, siledal teel jalutamine on siiski vist pisut ohutum :) Nii ma siis kõndisin omaette ning imetlesin kohaliku pargi elanikke, nagu seda pardiperet. Olen neid paar korda näinud, aga pühapäeval võtsin kaamera kaasa just nende pärast. Loomulikult... keda aga polnud, olid just nemad. Viimaks kui olin juba pargist välja viiva silla peale astunud, nägin neid vee peal ukerdamas. Seadsin siis sammud jõekaldale ning klõpsisin pilte. Millegipärast keeldusid aga pardid poseerimast ning proovisid pidevalt minu eest eemale saada :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)