19.06.15

Tallinn Kanada kodudesse


Milline tore üllatus, kui lehitsesin selle nädala reklaamlehti ning Kanada ühe suurema poeketi lehelt vaatas mulle vastu väga värviline pilt tuttavast linnast :)  Tunnete ikka ära, eks ju ;)  Shoppers Drug Mart on enamasti see pood, kuhu rahvas oma ravimeid ostma läheb, seal on apteekrid alati valmis aitama. Kuigi sealt saab ka kõike muud igapäevast vajalikku enda ja kodu hoolduseks. Viimastel aastatel on rohkem toodud sisse toitu ning ka elektroonikat. Reklaami osas oskan ainult aimata, et kas on nüüd käsi olnud mängus mõnel Eesti juurtega tegelasel või on keegi otsinud internetis pakutavate fotode hulgast midagi silmapaistvat :)

Aga kui ma siin juba ravimitest rääkisin, siis ma ei tea, kuidas Eestis on asi organiseeritud (millegipärast arvan, et hulga paremini, kui Kanadas), kuid siin näiteks on mu info nende arvutites olemas minu kohta. See tähendab kindlustusfirma ning ka mingi ajalugu ravimite osas. Lisaks kirjutab arst välja retsepti, millega võin teatud arv kordi ravimit osta. See on neil siis ka kirjas. Ma pole veel hästi pihta saanud, kuidas toimib süsteem, kui krooniliste hädade puhul need korrad otsa saavad (minul migreenirohud). Tundub, et apteek võtab ise arstiga ühendust või vastupidi, kuigi viimase puhul pean ikka end arstile näole andma või talle helistama. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)