05.12.11

Rootsikeelsed raamatud


Olen nüüd paar korda tellinud Rootsist endale raamatuid (Bokus lehekülje kaudu, mitte kõik kohad ei saada raamatuid väljamaale). Lihtsalt selleks, et keelt mitte päriselt ära unustada (lugemine on ikka päris hea, kuigi rääkima ma väga ei kipu :) ja muidugi sellepärast ka, et inglise keelde ei jõuta nii kiiresti tõlkida neid raamatuid, mida mina lugeda tahan. Camilla Läckberg oli üks neist autoritest, kes mulle väga meeldima hakkas. Nüüd olen muidugi avastanud, et mõni autoritest on peale seda inglise keelde tõlgitud, kui mina neid lugenud olen (Lars Kepleri teos näiteks).

Kunagi kui Rootsist Kanadasse tulime, tellisin mitu aastat "Allers" ajakirja. Kuid laste sünniga polnud mul aega enam kõike lugeda, mida tahtsin. Ajakirjad jäid pidevalt poolikult kuhugi vedelema. Nüüd kaalusin, kas jälle ajakirja tellida, kui tulin hoopis oma arust heale mõttele hoopis raamatuid koju lasta saata. Võiks ju ka e-raamatuna tellida, kuid kuna mul pole korralikku lugejat, mida saaksin kaasas kanda - loen metroos tööle sõites, ja mitte kõike ei pakuta elektrooniliselt (kusjuures mõnede hind võib olla kallim kui paberkaantega omadel), siis jäin ikka raamatute juurde.

E-lugeja mõte kummitab mul ka peas - eriti eestikeelsete raamatute lugemiseks, kuid ilmselt ootan natuke kauem, kuni tahvelarvutid odavamks ja paremaks lähevad :) Pigem juba tahvelarvuti kui lugeja, mille kasutus on piiratud. Küll ma siis ka e-raamatuid hakkan tellima. Saan ka e-ajakirju Zinio läbi lihtsamalt lugeda.

2 kommentaari:

  1. Mingil kummalisel pöhjusel...jah, väga kummalisel pöhjusel, sest mul pole Rootsi ega rootslastega mitte mingit seost, meeldib mulle rootsi keel meeletult ja ma tahaksin seda ühel heal päeval öppida. Milleks? Ma ei tea...niisama :-) eks ma siis laenuta sult raamatuid

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldis kunagi väga prantsuse keel, kui rootsi keel tundus natuke imelik :) Aga siis ühel päeval tundus rootsi keel just selline põnev ja huvitav. Muidugi ei teadnud ma ette, et ühel päeval elangi just seal, mis sest et lühikest aega. Minu meelest oli rootsi keel väga lihtne ära õppida, muidugi aitas nende seas elamine ;). Kuid saksa keele ja ka inglise keele teadmised aitavad päris palju. Nii et kui keel selge, siis anna aga teada ja laenutan raamatuid hea meelega :D

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)