30.09.12

Pidu!?...

Ma ei tea, kuidas on Eesti koolides, kuid siin saavad lapsevanemad tähtsad teated koolist kätte automaatse telefonisüsteemi kaudu. Nagu näiteks teate, et sinu laps on puudunud sellest ja sellest klassist ning parem on, kui ta vastava aineõpetajaga ühendust võtab, kui ta tegelikult koolis oli. Ning kui ei olnud, siis peaks mingi põhjenduse kooli saatma. Aga teated võivad olla ka umbes sellised: "Vähese huvi tõttu jääb koolipidu õhtul ära! Kõik müüdud piletiraha makstakse tagasi!" Minul muidugi polnud aimugi, et mingi pidu pidi reedel toimuma. Mis näitab, kui vähe mu kaks neiut võimalikust peost sisse võetud on, aga teisalt ka seda, et vist pole noored sellest enam niiiii väga huvitatud. Kas ollakse pigem näoraamatus või hoopis telefonis tekste saatmas, arutasime mõnede teiste lapsevanematega... 

Tom uuris Kirke käest, kas ta siis ei taha poistega tantsu lüüa. Kuid Kirke meelest pole see huvitav, mis sest et mõni poiss on avaldanud arvamust, et neile Kirke meeldib. Ta olevat "turned them all down" ehk siis kõigi lähenemiskatsed eos purustanud. Asjalikult küsis Kirke veel, kas issi tõesti tahab, et ta poistega väljas käiks :D

2 kommentaari:

  1. Minu meelest oli omal ajal peole minemine k6ige olulisem asi yldse. Ennast ilusaks sattida ja siis peol olles loota, et silmar66m tantsule palub...Nyyd sativad noored ennast ilusaks selleks, et hasti palju lahedaid fotosid teha, et need siis FBsse yles riputada ja siis v6imalikult palju "like" saada. Minu jaoks arusaamatu, aga ega k6igest ei peagi siin ilmas aru saama :) Sydamevalu, mida minu ema tundma pidi, kui ma poole ööni peol olin, jaab tanu FB "pidudele" ara ja selle yle ma kyll ei kurda :)

    Tuhat tervitust,
    Eva

    VastaKustuta
  2. Täiseti nõus, mured selle üle, kus lapsed aega veedavad, on kadunud. Neid võib leida oma toas arvutiga aega veetmas :) Aga eks olene ka palju lastest, millised nende huvid on. Noortele meeldib siin "hängida" ostukeskustes, millest minu neiud üldse aru ei saa. Teisalt on tihtipeale koolilaste vaba aeg igat sorti muude huviringidega sisustatud, et ega muuks aega ei jää. Ema-isa mureks on pigem, kuidas neid sinna kohale toimetada :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)