12.11.14

Prügipäev

Halloween on läbi ja inimesed küsimuse ees, mida teha toredate kõrvitsalaternatega. Absoluutne enamus viskavad need lihtsalt minema. Isegi kui keegi tänupühade ajal kõrvitsakooki teeb, siis selleks kasutatakse poest ostetud kõrvitsapüree konserve... Nii see heaolu elu käib.

Kui meie ajasime taga, kust saada kõrvitsat, et kõrvitsasalatit teha, siis ümberringi on need, kel kõrvits ainult kaunistuseks koju tuuakse, nagu kuusk tuppa :)  Mina sain õnneks siiski paar pisikest kõrvitsabeebit lausa sel nädalal. Mis tegelikult vist tegelikult isegi paremad, st tugevama viljalihaga, salati keetmiseks. Salat ka valmis juba meisterdatud.


Aga õues vaatasid eile õhtul mulle otsa selline kurja näoga tegelane orgaaniliste jäätmete prügikastil. Siin on lausa mõned kivid kastil, ikka pesukarude vastu, kellele meeldib muidugi toidujäänuste kallal maiustamas käia.

3 kommentaari:

  1. Ma olen alati nats segaduses, et kas need Halloweeni kõrvitsad ka söögi tegemiseks kõlbavad? Meil müüakse poes neid eraldi ja need mis söögiks mõeldud nendele on peale kirjutatud, et culinary pumpkin. Põhimõtteliselt peaks ju samad olema.

    VastaKustuta
  2. Huvitav... Ma pole siin veel kordagi sellist eristamist näinud. Need väikesed kõrvitsad, mis ostsin, olid samas müügil "pie pumpkin" sildi all. Olen varem kõrvitsasalatit (ja kringleid, isegi moosi) suurtest teinud ja ega nad maitse poolest halvemad ei tulnud :-)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)