18.10.10

Jalgpallitort

Nädalavahetusel olime heade sõprade poja sünnipäeval. Eks nii kaua, kui meie noored veel taluvad vanemate poolt korraldatud sünnipäevi :) Kuigi, arvestades, kui hästi me omavahel läbi saame, siis on hea leida põhjuseid, miks kokku tulla, kasvõi suureks saanud laste sünnipäevi tähistama. Valmistasin seekord tordi, mis võttis jalgpalli kuju. Mõtlesin, kas teha jalgpalliväljak või pall kuidagi. Tuhnisin siis internetis ja sain sealt inspiratsiooni. Olen ammu tahtnud proovida suhkrust katet koogile teha (sugarpaste) ja seekord sain siis asjaga hakkama. Pidin ekstra glükoosi ja glütseriini ostma. Lisaks musta toiduvärvi. Zhelatiini kodus oli ja tuhksuhkrut ka.
 
Tavaliselt valmistan ma biskviittaigna, kuid seekord kasutasin siinset retsepti tordipõhjaks. Ei vajunud ära ega midagi. Lisasin juurde kakaopulbrit ja spinatipüreed (just nimelt spinatit!). Viimane kaob kenasti taigna sisse ära ning maitses pole mingit vahet! Immutasin vanilli-piimaseguga, määrisin peale moosi ja vahukoort. Pisut konjakit ka! Mis sest et Tom pidevalt pahandab, et ma tema konjaki kallal käin :D Kook tuleb ju nii imehea! Lastele meeldis muidugi suhkrumassiga jännata ning seda ka pisut näksida. Mul oli kavas vormida ka jalgpallimängija (Kirke midagi meisterdas :), kuid ise ei jõudnuki nii kaugele. Kirkest oli mul abi koogile viimase lihvi andmisel, st värvimisel. (Alumisel vasakul pildil on näha, kuidas ma hambaniidiga kooki "lõikan". Peaksin siiski peenikese traadi selleks muretsema. Oleks palju lihtsam.)
 
Muidugi äratas jalgpallitort tähelepanu. Eriti poisile, kes seda ala on juba mitu aastat harrastanud. Magusat oli päris palju laual, lisaks veel pähkline tort venelaste kondiitriärist ja jäätisekook, mille vastu isegi jalgpallitort ei saa :) Meie eestikeelse seltskonna laste vanus kõigub 8-15 vahel, kuid kõik saavad väga hästi omavahel läbi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)