08.09.11

Šampuseklaasid


Meie šampuseklaaside arv kodus oli päris nigel, st ainult kaks neid oligi järgi jäänud. Hädaga sai veiniklaasid appi võetud, mis sõprade vahel suurt probleemi ei valmistanud :) Siis otsustasin äkki, et täiesti uue komplekti ostmise asemel muretsen meile klaase taasakasutuspoest Goodwill'ist. Just selliseid, mis mulle silma jäävad ja meeldivad. Et nad oleksidki erinevad!!! Nii ei lähe need käest ära pannes segamini. Nüüd on meil neid pisut enam kogunenud. Kõik pole just erinvad, sest ühed hakkasid nii kangesti meeldima, et ma ei saanud ühtegi poodi jätta. Neli neid küll oligi, kaunid Prantsusmaal valmistatud (tavalise Hiina asemel ;) - pikkupidi triibulised fotol. Erinevate joogivahendite idee pole mul küll väga originaalne. Üks kena eestlasest vanaproua pakkus kohvi alati erinevatest tassidest. Tore olevat neid koguda, kuid miks neid kapis klaasi taga hoida, pealegi on laua taga palju lõbusam, kui igal omanäoline tass käes on :D

4 kommentaari:

  1. Mul on tunne, et see mõte jäi minusse kinni :)

    VastaKustuta
  2. Nii et siis on hea sinu poole tulla shampust jooma, klaasid sassi ei lähe ;)

    VastaKustuta
  3. Mu ema ostis kunagi tasse koos alustassidega.. need olid kõik erinevad ja üks uhkem, kui teine. Siiani vitriinis alles. Aga me pole neid kunagi kasutanud. Võiks ju tegelikult kasutada.

    VastaKustuta
  4. Aga shampuse pokaalid on meil ka erinevad. Lihtsalt sellepärast, et igast komplektist on mõned katki läinud.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)