19.12.13

Uus mänguasi


Me ei ole väga suured jõulukinkide tegijad, lihtsalt läbi aasta saab ostetud asju, mida vähem või rohkem vaja on. Vahel siis ütleme, et see on sünnipäevaks või jõuludeks või ükskõik mis muu tähistamiseks ;)  Sügisel ostsin endale uue fotoaparaadi, peamiselt lihtsuse ja objektiivi pärast. Mu vanem fotokas on ka hea, kuid ta hakkas kuidagi ära väsima. Olen mõelnud ka peegelobjektiiviga fotoka peale, kuid üldse ei meeldi mõte, et peaksin erinevaid objektiive kaasa tarima. Nii suureks proffiks ma ka ei taha saada. Nõnda langes valik Canon PowerShot SX5 HS peale, mis juhtumisi eriti soodsalt müügil oli. Kõige uhkem näitaja on kindlasti selle zoom ehk suurendamisvõime 50x opiline (24-1200mm 35mm arvestuse järgi, see arvestus on minu jaoks endiselt arusaadavam ;)  Heaks näiteks on juuresolevad fotod. Esimesel on kõrghooned läänepoolse metroo lõpp-peatuse juures ja siis suurendus samast kohast rõdudele ja aknale (kaugem torn, väike must plekk näitab kohta, mis on toodud lähemale). Nagu keegi arvas, et sellega võid rahumeeli üles leida naaberitädi kadunud võtmed kõrvalmaja laua peal ;)


Lisaks olen eriliselt rahul, et ka makropilte saab hulga lihtsamalt võtta (siin foto paar postitust tagasi, lill sellel on väikse sõrmeotsa suurune). Eelistan ka neid fotokaid, mille ekraani saab liigutada, mis teeb madalalt või kõrgelt fotode tegemise palju kergemaks, st ei pea kikivarvukil olema või kõhuli maha viskama ;) Ja need, kes tahavad RAW pilte, siis sellega saab kaamera ka hakkama.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)