25.01.14

Talv...


Olen nagu ott talveunes, sest väljas on taas kord väga-väga külm. Mitte nii hull nagu hiljuti, aga parasjagu. Vist nii nagu Eestiski ;)  Lumesadu pole meil samuti mingi imeasi enam. Hoolimata külmast olen igal õhtul Kokoga nii umbes tunnise tiiru teinud. Eks alguses ikka näpistab küll (hoolimata soojast riietusest), aga kui kiiret kõndi teha (kui just lumi põlvini pole), siis läheb lõpuks soojaks. Näpud käpikutes on ehk kõige tundlikumad. Tuleb meelde, kuidas ma lapsena pöidla labaikinda sees teiste sõrmede manu painutasin. Nüüd tuleb see oskus kasuks. Ainult kui Koko oma häda ära teinud on, siis pole just mõnus kätt külmaga välja võtta. Tegelikult ma ei kurda. Mulle meeldib, kui talvel on tõeline talv. Ei mäletagi siinoleku ajal tegelikult nii pikalt külma pidavat ilma.

7 kommentaari:

  1. Tahaks ka natuke seda talve. Meil õues juba lumikellukesed ja täna vaatasin, et aias on kohe esimene krookus õitsema puhkemas :)

    VastaKustuta
  2. Minu ainukesed lilled on köögiaknal :-) Alpikannid ja tulbisibulad potis on üles ärganud. Õue vaadates on selge, et talv kestab uhkelt edasi. Täna hommikul -19, koos tuulefaktoriga -32....

    VastaKustuta
  3. Anonüümne28/1/14 13:06

    Oi, sul on veel aken (aknad), mis oskab jäälilli joonistada. Meil maal on akendel see oskus veel säilinud. Aga elektritraadid on igatahes tänaseks laulmise ära unustanud Või õieti polegi enam traate, kaabel tuleb majja. -K-

    VastaKustuta
  4. Ainult vannitoa aken on veel jäänud. Ülejäänud on vahetatud. Ja eesukse screen door, kuidas iganes seda moodustist seal päris ukse ees eesti keelde tõlkida. Meie maja on aastast 1949.

    VastaKustuta
  5. Anonüümne1/2/14 09:52

    Kas Koko käib papudega?
    Kas juuretisega saia hakkasite tegema, et vältida pärmiseeni. Mönel vöib tekitada pärmiseemed nohu....
    Tervitusi!
    In.

    VastaKustuta
  6. Papud on jalas, peamiselt teedel oleva soola pärast. Aga näen ka, kui neid jalas pole, siis kipub kolmel jalal käima, liig külm :-)

    Juuretisega saia tegin, aga see ei meeldinudki meile lõpuks hapuka maitse pärast. Leiba teen endiselt edukalt, kuigi ise ei söö enam palju oma mao ja söögitoru hädade pärast. Tekitab kõrvetisi minu jaoks.

    VastaKustuta
  7. Porgandiga nii toore kui ka keedetuna olen abi saanud.
    Porgand on pöletiku vastane.
    Paljude aastate kogemus.
    Tervisi!
    In.
    Eelmine kord ei lasknud kommida Google konto kaudu, seetöttu ananyymselt tuli.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)