21.08.23

Küpsisetort

Küpsisetort on midagi, mida vist igas peres on vähemalt üks kord tehtud. Mina ise väga-väga ammu, nii et oli tore, kui me õe juures otsustasime ühe sellise valmis meisterdada. Õieti küll jäi ülesanne ta noorimale lapselapsele - Stevenile.

Võtsime Kaju köögi retsepti aluseks, kuigi ega ei tähenda ju, mida täpselt küpsiste vahele panna. Eriti, kui elada Kanadas, kus samu asju olemaski pole :-) Küll aga olen Selga küpsiseid siin näinud. Peab ütlema, et tuli tõeliselt maitsev kook. Ma ei mäleta, et ma ise oleks kunagi küpsiseid niisutanud. Aga ilmselgelt teeb see väike liigutus koogi palju mahlasemaks.
Ja on ju peaaegu nagu Eesti lipp taasiseseisvumise päeva puhul.

Ma ei plaaninud, aga otsustasin äkki, et filmin kogu protsessi :-) Nii et siin see on:

4 kommentaari:

  1. Chef Steven on väga asjalik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On tõesti :-) Hästi tore ja vahetu noormees.

      Kustuta
  2. Anonüümne28/8/23 04:06

    Vau kui tubli poiss! Võrdlen enda plikadega ja need küll ei viitsiks, jaksaks või siis oleks draamat rohkem kui keegi välja kannatab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pean tõesti ütlema, et üks eriliselt tubli poiss. Ma pole ka kindel, et minu tüdrukutel samamoodi kannatlikkust oleks jagunud :-)

      Kustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)