15.01.12

Lennukid


Täna sain erilise ehmatuse osaliseks, kui sõitsime linnast välja ning ma äkki mürinat kuulsin, ning märkasin otse auto kohal suurt lennukit, kohe väga-väga lähedal, nii nagu pildilgi näha. Poleks arvanud, et ma nõnda nõrganärviline olen :) Kõrval olev auto hakkas ka kahtlaselt rooliga kahele poole pöörama ning Tomgi tunnistas, et kõhe tunne oli. Ma ei tea, mis ma siis oleks mõelnud, kui oleksin lennukit varem näinud täpselt meie suunas liikumas. Tegelikult käis kõik nii kiiresti, mis millegipärast tuletas meelde New Yorgis toimunut, kui lennukid pilvelõhkujatesse lendasid. Ega muud polekski jõudnud mõelda... ehmatus ning pimedus. Just selline õõvastav tunne oli mul täna...




Need, kes Torontosse satuvad, ning tahavad maanduvaid lennukeid lähedalt imetleda, võivad ühineda kõigi nendega, kes lennujaama põhjaosas tee ääres oma fotokatega kohad sisse võtnud on. Tunnistan, omamoodi põnev on neid suuri õhulaevu nõnda jälgida.

Fotod pole minu omad, laenuks võetud foto alla peidetud lingilt.

6 kommentaari:

  1. Washingtonis Reagani lennuväljal on samuti selline tore vaatluskoht, kus lennukite maandumist ja laskumist nautimas käiakse. Seal peetakse lausa piknikke ja veedetakse muidu aega, sealt kulgevad rattarajad. kuigi lennukigaaside all polevat just kõige mõistlikum viibida, räägitakse :)

    VastaKustuta
  2. Piknike pidamist pole ma siin küll näinud, aga fotograafe küll :) Pearsoni lennujaam on tegelikult mitme suure maantee vahel. Me ise elame suht lähedal sellele, kuid õnneks ei lenda lennukid üle meie rajooni. Samas on meil sõbrad, kes on hulga kaugemal ja üks lennuliin läheb otse üle nende. Suvel neil aiapeol olles peab ikka päris kõva häält vahel tegema, et teist kuulda.

    VastaKustuta
  3. Anonüümne17/1/12 15:36

    San Dieogos lendasid ka lennukid linna kohal hästi madalalt. Õudne, aga lahe oli!

    VastaKustuta
  4. on omamoodi lahe, kui vahel vaatamas käia (ja nad ei ehmata äkki meie kohale ilmudes ;), palju hullem, kui need üle su maja iga päev lendavad :)

    VastaKustuta
  5. No esimene pilt on siuke, et KUIDAS? KUIDAS TA OMETIGI SEAL PüSIB? :-) Rääkige füüsikast ja muust, aga siuke pirakas tiba körgemal pea kohal on ikka sürr...

    VastaKustuta
  6. Ongi nii, et kui lennukid kusagil taevalaotuses on, ega siis palju ei mõtle, kui suured nad on. Alles nii lähedalt ehamtust üle elades, saad asjale pihta :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)