29.06.12

Pidurooga


Eelmise postituse jätkuks veel üks foto Mari peost. Kartulisalatit ja heeringat siin muidugi pakkuda ei saa, aga pizza meeldib kõigile. Eriti veel, kui see oma maitse järgi valmistada. Tegelikult polnud ma kindel, kas teismelised väga hoolivad ise tegemisest, noorematele on see asi aga meeldinud küll. Hoolisid küll, tüdrukud kinnitasid hiljem, et neil oli väga tore olnud. Seekord ma siiski tainast kätte ei andnud. Kirkega rullisime neljakandilised taignaalused, millele sai meelepärast peale panna. Ainult paar jätsid pizzat järele (üks neist Mari, teine kleenuke India neiu). Muidugi on nõnda minu jaoks sahmerdamist rohkem, palju lihtsam oleks pizza koju tellida ning poest kanadalaste maitse(tuse) järgi tehtud kook osta (mulle pole kunagi ükski neist meeldinud, palju imeliku maitsega kreemi ja veel rohkem kuiva tordipõhja). Aga kuidagi ei tihka seda teha, kui tean, et saan ju ise ka toiduvalmistamisega hakkama :) 

2 kommentaari:

  1. Vinge värk :) Palju õnne teile kooli lõpu puhul ja sünnipäeva puhul :)Selle pitsamõtte peaks tuleviku tarbeks kõrvataha panema :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Pizza tegemine on alati mul üks õnnestunud üritus olnud :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)