05.11.12

Mida sa sööd, et nii tark oled...

Smarties Invasion Force

küsisin hiljuti Kirke käest. 
"Smarties!" polnud tüdruk suu peale kukkunud :-) 
Ei tea kas Nestle kompanii, mis neid shokolaadinööpe toodab, ongi meelega sellise nime (milles vihje tarkusele ja nutikusele), kommile pannud, et lapsevanemad ei tunneks süümepiinu, kui laps maiustab.

Tegelikult olen tähele pannud, et tüdrukud küsivad vanemaks saades rohkem, mida ma täpselt mõtlen, kui mõnda eestikeelset meil vähemkasutatud väljendit kõnesse põimin. Nagu näiteks eile, kui mu kõrvitsasalati tegemine "aia taha läks" (süüdistan siin rohkem kõrvitsat ennast, mis mitu päeva toas istus ja muidugi sellest paremaks ei läinud, kartsin, et näo pähe saanud kõrvits pistetekse oravate poolt nahka). Igal juhul jäi Kirke mu sellise avalduse peale mulle pikalt otsa vaatama, mille ma täpselt aia taha saatsin :-) 

Pilt on siit laenuks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)