13.11.23

Pidzhaamapidu ja isadepäev

Meie majas polegi ammu ühtegi pidzhaamapidu peetud. Aga seekord olid siis külas kaks noort eestlasest sõpra, Kirke ja üks Aasia juurtega noormees (ainuke, kes eesti keelt ei mõistnud). Kõigil oli vaja kaasa võtta loomakostüümid ehk onesies. Isegi mina ja Toomas olime sunnitud selle selga panema :D Plaanis oli mängida D&D mängu, millest mina pidin osa võtma, aga lõpuks nad ei jõudnudki selleni. Mul on nimelt tekkinud mõte oma pisikese hoolealusega see mäng ette võtta. Mul puudub aga praktiline oskus ja arusaam. Umbes tean, kuid oleks hea ise järele proovida.

Ma ikka vahel imestan, kuidas me oleme suutnud nii hea kontakti hoida oma tütardega ja nende sõpradega. Kas me tõesti pole veel ikka päris täiskasvanuks saanud? Ema-isa rolli võtnud nii nagu ühiskonnas oodatakse :) Meil on ikka täielik segasummasuvila. Eks ma vahel olen ikka uurinud ka Marilt ja Kirkelt, et kas see on halb. Aga nad arvavad, et üldsegi mitte. Ja kuigi Toomas on mul läbi aastate vahel piuksatanud, et mis küll lastest võib saada ja äkki lähevad nad hukka, siis minu meelest on nad üsna hästi õnnestunud ;-)

Isadepäeva hommikul tõusin vara, et pannkooke küpsetada. Nii meie pere isale kui ka noortele. Peab muidugi meeles pidama, et Kanada ja USA ja paljud teised kohad tähistavad isadepäeva suvel. Eesti ja Skandinaavia riigid novembris. Suvel oli VEMUs üleval näitus isadest. Millalgi kevadel käis ringi palve saata pilte ja kirjutisi isadest-vanaisadest siin Kanadas. Ma siis saatsin mõne ka. Ma ei tea, kui palju neid saabus, kuid mingil hetkel sain teate, et näitus on valmis, aga mitte kõik ei mahtunud kahjuks näitusele. Millest on mul tegelikult kahju. Kui neid saadetud fotosid oli sadu ja sadu, siis saan aru, aga ma ei usu, et nii palju. Ma oleks ilmselt kokku pannud kollaazhid osadest ning huvitavamad eraldi trükkinud. Aga mina olen muidugi selline, kes tahab hästi paljudele head meelt valmistada ;-)

Siin lühike video väljapanekutest:

2 kommentaari:

  1. Anonüümne14/11/23 04:44

    Nii laheda tehnikaga video! Ja noh, teie peresuhted on alati tundunud kadestusväärsed :) Minu plikad vist kolivad nii kaugele kui võimalik kohe kui võimailk, aga eks me kõik anna oma parima nii nagu oskame selles lastekasvatuses.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Videot oleks võinud veel natuke trimmida. Kuigi ma kipun vist vahel üle mõtlema :D Peresuhete osas ei oskagi öelda, mis täpselt mõjutab, sest lapsed kasvavad ju täiesti oma äranägemist järgi. Kõige tähtsam on vast neil iseendaks jäämine, ning ühiskonnal/sõpradel/tuttavatel/perel mitte laskmine mõjutada, mida ja kuidas nad oma asju teevad. Kasvõi see väike asi, kui Mari on nimetanud, et tundis mingil määral pressi väljastpoolt ärakolimise osas. Selle võttis ära meie otsus temalt üüri küsida :) Mis vahet on, kas ta on kellegi teise majas üürnik või meie juures ;-) Ning eks käsi peseb kätt ka, sest meile on tema abiks, ja mujalt ta nii heade tingimustega elamist kuidagi ei saaks.

      Kustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)