20.03.09

Fotojaht - kõrge

Kuidas hakkama saada, kui laud liiga kõrge veel on...


Ise olen alles väike, aga kõrgused on täiesti kättesaadavad...


Nõmme seikluspargis on kõrgusi väga lihtne leida, eriti kui hirmu sees pole.


Mis saab veel toredam olla, kui karussellil kõrgusekõdi nautida.


Kõrgete mägede vahel uhked lossid... (Vianden, Luxembourg).


Kõrged mäed matkajate päralt (Norras).

11 kommentaari:

  1. Hästi mõnusad pildid. Eriti need "mina juba ulatan" ja karusellikeerud.
    Tänan jagamast:)

    VastaKustuta
  2. mulle meeldis see karusell oma kiirusega. muidugi see pisike tirts ka. :)

    ja viimase pildi servas tahaks aga isegi istuda.

    VastaKustuta
  3. Väga vahvad pildid! Eriti need lastepildid :) Ja karussellipilt meeldib mulle väga.

    VastaKustuta
  4. Karusellipilt on ikka suurepärane. Hea lahendus ja superkompa. ja värvid! Ja dünaamika! Ja hing! Imeilus.

    VastaKustuta
  5. Lapsed on ikka kõige paremad kõrgustessepürgijad.
    Kõik jällegi toredad pildid.

    VastaKustuta
  6. Viimase pildi peale sokutaks end heameelega. Lapsed muidugi on alati lahedad ja karussellipilt mulle meeldis ka, aga ise sellega keerutada enam ei tahaks.

    VastaKustuta
  7. Pisike, kes üritab laualt kätte saada..mm..lahe :)
    Muidugi need mäed .. ja see vana mees...

    VastaKustuta
  8. väga vahvad pildid! sul ikka on head silma piltide leidmiseks-tegemiseks! :)

    VastaKustuta
  9. Pisialpinist sängukõrgusi vallutamas, selles pildis on ni palju siirast võidurõõmu!

    VastaKustuta
  10. Kõrguste vallutamise võidurõõm... tõeline rõõm :)

    VastaKustuta
  11. Hästi tabatud hetked. Karussell eriti, ma juba tunnen, kuidas pea hakkab ringi käima.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)