03.01.10

Parim hommikusöök

"See on kõige parem hommikusöök, mis ma eales saanud olen!" teatas Mari sõbranna uuest koolist. Tema ja ta Kirkest aasta noorem õde olid meie juures pidzhaamapeol. Ning tavapäraselt küpsetasin pannkooke. Samal aja vaatasid tüdrukud suures toas noorte filmi.

Pannkook on mul nagu pannkook ikka :) Ainult ma riivin vahel midagi sisse - täna õuna, aga olen ka porgandit ja kõrvitsat pannud. Lapsed söövad neid vahtrasiirupiga, kaneeli-suhkruseguga ja moosiga (just selles järjekorras). Kord pani aga Mari nii siirupit kui kaneeli-suhkrusegu korraga peale ning avastas, et nõnda maitsevad koogid justkui Mont-Ste.Anne'is saadud. "Ma olen juba ammu mõelnud, kuidas sama maitset kätte saada!"

Kui sõbrad Mari soovitusel soojad pannkoogid täpselt samamoodi katsid, siis arvasid nad, et koogid maitsevad kui Beaver Tails (ehk pikaks venitatud tainas, mis on õlis küpsetatud - midagi sõõrikute sarnast). "Te peate oma äri püsti panema!" oli nende eht-ameerikalik nõuanne :D

3 kommentaari:

  1. Seesama seltskond nottis tund aega hiljem üksteist erinevaid tuli ja külmrelvi kasutades:) Siiski vaid virtuaalselt internetis ja põhjuseks polnud mitte sugugi viimane pannkook (millest muide mina vaid lõhna sain nautida:)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne4/1/10 10:46

    Pannkoogid igas asendid (loe: lisanditega) on suurepärane söök - hommikuks, lõunaks ja ka õhtuks. Lohutuseks TT-le pannkoogi lõhna nautides ei manusta sa ka liigseid kaloreid :D -K-

    VastaKustuta
  3. minu maja poiskad on hullud küüslaugu-juustu täidisega pannkookide järgi. Ükskord kui mu mees haigeks hakkas jääma panin nii palju küüslaugu küüsi,et ta sai kohe terveks :D

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)