07.03.11

Ilm...

Annika kirjutab siinsest ilmast väga täpselt :) Minu jaoks oli esimene kord näha, kuidas reede pealelõunast järjest alla sadanud külm ja vastik vihm, mis peaaegu kogu lume maapinnalt ära viis, keeras ootamatult lumeks. Olin laupäeva õhtul just koeraga väljas käinud suur vihmavari taevast alla tuleva vee vastu kaitseks käes. Istusin tagasitulles Kirkega teleri ette ning kui aknast välja vaatasin, siis ei uskunud oma silmi! Hetk tagasi vihaselt vastu akent tagunud vihm oli hetkega lumeks muutunud ! Kirusin vaikselt, miks ma ei võinud koera jalutamisega pisut oodata :)

Hommikuks oli maa jälle jõuluselt valge (ning vannitoa aken jääs). Ja minu üllatuseks oli keegi meie tee lahti ajanud! Ilmselt kogemata naabri asemel (siin mõned tellivad endale abimehi, et ise ei peaks vaeva nägema). Ega ma kurtma ei läinud :D Muidugi oli plusskraadidest korralikud miinuskraadid saanud ja kõik see märg, mis maad kattis, lume all jää kuju võtnud. Eriliselt tore on nii välja kõndima minna! Tom pidi lisaks tükk aega vaeva nägema, et kinnikülmunud auto uksi lahti saada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)