08.03.13

Lilyhammer


Märkasin, et ETV hakkab laupäeval näitama Norra-USA sarja Lilyhammer. Mina ütlen, vaadake, kes aga saab, sest mulle sari meeldis, kohe väga :) Noh, ei pea just sellepärast teleri ette istuma, et mulle meeldis, aga piiluge pisut ning otsustage ise. Hästi mõnusa huumoriga väikelinna elu läbi ameeriklasest maffiooso silmade. Vaata siit või siit, mida peategelane Steven Van Zandt sellest ise räägib.

Oleme nüüd pea kaks aastat ilma kaabeltelevisioonita elanud, ka antenni pole üles pannud, mis õhust kanaleid püüaks, kuigi alguses plaanisime. Lihtsalt pole nagu vajadust tundnud, sest üle interneti saab oma vaatamisenormi vabalt kätte :) Ja seda etem - laste peale mõeldes - et eestikeelsed saated on meil nüüd päris tavalised. Ning vaidleks kõigiga, kes põlglikult eestlaste oma saated ära põlgavad. Nii palju toredat ja vaadatavat, hakka või muretsema, et oleme liiga palju teleri ees ;) Ja tõesti teleri ees, sest vaatame kõike just selle ekraanilt. Vahel on tunne, nagu istuks kusagil Eestis elutoas.

Lilyhammer jäi mul aga silma Netflixi kaudu. Tegelikult ongi sari Netflixi loodud. Vaatame selle kaudu aegajalt filme ning ka sarju. Eriti rõõmustan, et seal on hulgaliselt ka "välismaa" filme, kus on subtiitrid all! Ameeriklastele (ka kanadalstele) ei meeldi ju filmi alt teksti lugeda :D Mulle jälle meeldib, sest saan ometigi peale ameeriklaste toodete muud näha! Netflix küsib vaid 8 dollarit kuus, vaata aga nii palju kui lusti on. Ainult kanadalased kurdavad, et USAs on valik suurem. Mina ei kurda, sest minu meelest on pakutavat juba niigi nõnda tohtult, et ma ei jõuaks isegi neid asju ära vaadata, mida tahaksin.

10 kommentaari:

  1. Meil näitas seda BBC4, kus harivatele kultuurisarjadele sekka näitavad Euroopa draamasid ja filme, millele vist suurt vaatajaskonda ei loodeta. Oli jah väga naljakas, kuigi lõpupoole kiskus juba tõsisemaks. Ei tea, kas tuleb järge ka?

    VastaKustuta
  2. Tore, mõtlesingi just seda täna vaadata. Nüüd teen seda siis kindlasti.

    VastaKustuta
  3. Tundub, et mingi jutt käib järgmiste osade tootmise suhtes. Rohkem täpsemalt ei tea. Ning ega seda sarja ei saa puhta komöödiana võtta. Seal on ikka oma tõsine toon ka sees.
    Loodan, et ikka meeldis, Sille ;)

    VastaKustuta
  4. Võib-olla polekski seda kohe vaatama sattunud, kui sa poleks kiitnud. Mulle meeldis väga ja mu mees ütles, et ammu pole nii lahedat sarja vaadanud :)

    VastaKustuta
  5. Tore, et meeldis. Vahel on tunne, et kõigest sellest suurest valikust, millega meid pommitatakse, polegi ju tegelikult midagi vaadata. Siis on tõeliselt hea meel, kui tõesti mõni tore pärl sinna vahele eksib :)

    VastaKustuta
  6. väga äge sari! Sattusime Ringvaadet vaatama, kus Toomas Luhats seda tutvustas ja jäime kohe laupäeva õhtu ootele. Kõik need maffiaklišeed panduna Norra õhustikku, millega meiegi saame natuke end samastada. See politseiproua kadunud hommikusöök, lambapea :). Inglise sketšid tulevad ka meelde, Gentlemans league näiteks.
    Oh, tahtsin küsida kas taanlaste sarju ka vaatate ETV -lt , aga neid ju väljamaal ei näidata. Nii Võimu kants kuika Kuritegu on ülimalt haaravad.

    VastaKustuta
  7. ETV väljamaa saateid ei saa siin kahjuks vaadata, aga küll leiab muid viise ;)
    Kuritegu juba vaadatud ning olen teise seeria kallal (inglisekeelsete subtiitritega). Tean, et USAl on oma versioon, kuid mulle pole kunagi need järeletehtud asjad meeldinud. Eelistan ikka originaali.
    Mõningaid Rootsi tv saateid saab mujal vaadata. Nii et hoian nendel ka silma peal. Kuigi kõnest arusaamine pisut lonkab (lihtsalt puudub korralik praktika), siis õnneks saab rootsikeelsed subtiitrid peale panna. Varsti pole neid ka enam vaja, loodetavasti ;)
    Soomlaste saated on kahjuks nii ja naa. Kuigi Kirke huvi pärast soome keele vastu, oleme mõningaid asju vaadanud.

    VastaKustuta
  8. Ait2h hea soovituse eest, on t6esti hea sari! Saime korraliku huumori-annuse :)
    Ja ma ei tea, kas olete juba vaadanud, aga House of Cards on ka v2ga p6nev(Netflix'ilie loodud sari samuti)

    VastaKustuta
  9. Vaatasin ja meeldis! Kas lõpp läheb kurjaks kätte? :)

    VastaKustuta
  10. Kurjaks ei lähe, lihtsalt elu tõsisemad toonid löövad läbi :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)