24.05.19

Kulmud ja mood

Ei teagi, kust otsast pihta hakata... Läheks minevikku kooliaega, mil viimati kulmudele mingit tähelepanu pöörasin. Kui mulle tundusid mu väga heledad kulmud liiga karvased. Trimmisin siis natuke äärest, kuigi ei läinud kunagi nii kaugele, et neist ainult peenikesed kriipsud said. Mida minuealised vist rõõmsalt tegid. Ja hiljem proovisid oma kriipsudest lahti saada, sest mood nõudis midagi muud. Pidev kitkumine mõjub ju nõnda, et lõpuks karv tagasi ei kasvagi.

Nüüd võivad kõik nooremad või moega kaasas käijad kiiresti lugemise lõpetada, sest üks pool sajandit ilma peal elanud daam hakkab moest rääkima ;-) Ja mind võib vabalt dinosauruseks kutsuda, sest ma ei ole tähele pannud, millal küll on juhtunud, et kulmud on näo kõige tähtsamaks osaks saanud. Mu noorte tütarde "moekaugus" ei aita kaasa, sest muidu oleks ammu nende kallal näägutanud, et jätku kulmud rahule 😀

Mulle meeldib see mõte, et kulmud on võimalikult "looduslähedased". Aga... endale kulmude pähe joonistamine, ikka "mida paksem ja suurem seda uhkem", ei mahu mul üldsegi pähe (just need, kes üle piiri lähevad, kuigi... kes ütleb, kus piirid on). Või õieti... otsesõnu... mulle nad lihtsalt ei meeldi. See tähendab, kui sul ikka algusest peale neid pole või nad on nii heledad, et eriti välja ei paista, siis las nad ollagi sellised. Või kui, siis ainult natuke tumedamaks tehtud, kui see nii väga oluline on. Minu jaoks kindlasti ei ole. Mäletan, et millalgi proovis üks meigikunsti spets mu kulmud tumedamaks teha, ja oh, õudust! see ehmatas vist temagi ära ☺️ Ta ei öelnud sõnagi, aga ta ilme rääkis rohkem kui ta sõnad. Vat, mitte kuidagi ei sobinud nad mu kahvatusse näkku. 

Huvitav on samas see, et mu "hele" Kirke on õnnistatud tumedate kulmudega. Pildil ei tulegi see kontrast nii teravalt välja. Aga tal on hoolimata blondist peast need loomulikult tumedamad. Mida ta ei värvi. Ta ei värvi ju ka silmi, rääkimata muust meigist. Mari mul täpselt samasugune. Vahel mõtlen, et kust see küll tuleb... Mina pole muidugi ise ka eriline meikija. Välja arvatud ripsmed tumedamaks ja silmalaule midagi. Sest muidu kaovad mu silmad prillide taha ära 🙂 Vaevalt küll lapsed oma vanemaid suurt jälgivad. Pigem ikka sõpru. Kuid nendel olen küll meiki peal näinud... Eks mu tüdrukud ole vist omaette erilised või õieti tavalised 🤔

Tegelikult olen ma üsna tolerantne igat sorti moevoolude suhtes. Kui inimesele meeldib, las siis olla. Ma ei lase end eriti kõigest taolisest suurt mõjutada. Ei teagi, miks need kulmud mind närima on hakanud. Vist rohkem sellepärast, et kenad näolapid on minu jaoks "ära rikutud", ja on natuke klounilikud või annavad kurja ilme või tunduvad kunstlikult pealekleebituna (kindlasti mitte kõik, sest seda asja osatakse ka ilusti ja mõõdukalt teha). Muidugi ei jää ükski mood kunagi püsima. Mis annab põhjust tulevikus oma möödunud aja fotosid vaadates imestada, kuidas küll me kunagi arvasime, et just need riided ja soengud ja meik ja kõik muu võisid moekad olla. Kui mõni noorem tegelane nüüd lugemisega nii kaugele jõudis, siis tarvitseb neil ainult oma vanemate või vanavanemate pildid välja otsida. Ausõna, me ei proovinud võimalikult tobedad välja näha 😀 

Ja, oh häda... Viimased moeuudised, mida uudishimust kulmude osas lugema läksin, räägivad jälle kitsamast trendist. Nüüd võiks veel jutustada kunstripsmetest, mis ju väga kenad, eriti kui inimest pole ripsmetega eriti õnnistatud. Ainult mõnikord jääb silma, kuidas suuruse osas tundub lausa mingi võistlus käivat. Ei, mida pikemad ja tihedamad ei ole ilusamad. Aga... Ilmselgelt kuulun sellesse klubisse, kes eelistavad pigem võimalikult loomulikku välimust. Isegi kui see tähendab lugematuid kortse ja halle juukseid. Mis ei tähenda, et teised iseenda!!! ja mitte kellegi teise jaoks midagi oma välimuse osas muuta ei võiks. Sest tean, kuidas see mõjutab üleüldist enesetunnet. Peaasi, et õigel ajal osatakse nende "putitamistega" piiri pidada 😉

2 kommentaari:

  1. Anonüümne25/5/19 10:03

    Oeh, need viltpliiatsiga maalitud kulmud on enamasti koledad.Ehk läheb üle ja varsti kitkutakse kõik karvad välja. Ühest äärmusest teise, nagu see käib.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ongi nii 🙂 Ja alati leidub neid, kes vindi üle keeravad.

      Kustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)