04.12.09

Fotojaht - ehted

Kui ma õhtul fotoka kätte võtsin, et ehteid leida, millest pilti teha, siis tormas magamistuppa meie kutsa, kes oli tüdrukute poolt kenasti ära ehitud. Eks ma siis klõpsasin paar pilti temast :)


Koko on meil hirmrahulik koer, kes sugugi protesti ei avaldanud, kui ta 'juuksetutt' kenasti silutud sai.


Siin on Koko veelgi rohkem ära kaunistatud.


Nüüd hoopiski üks inimjuukseid ehtiv kamm,
mis kannab nime - aafrika liblikas.
Need on valmistatud Lõuna-Aafrikas
ning on väga mõnusad juustes.
Ja üks 'päris' ehe - halloweeni kõrvarõngad,
mida ma kord aastas kanda saan :)
ämblik hoiab oma saaki jalgade vahel.
Tegelikult ongi mul kõige rohkem ehtekarbis
kõrvarõngaid. Püüan igast kohast, kus
reisimas käin endale midagi mälestuseks osta.

Jõuluehted alles ootavad kastis, kuni kuusk sisse saab :)

14 kommentaari:

  1. Kes see kutsat kiusas? Ai ai ai :(
    Aga see juuksevärk on lahe ;)

    VastaKustuta
  2. vaata aga et kutsu omale seda teha laseb...minu koerad pole peale silitamise midagi lasknud teha. aga need olid ka jahikoerad.
    huvitav kamm, ma pole sellist näinudki

    VastaKustuta
  3. teil on ikka tõsiselt rahulik koer. Äkki tahab iga päev ilus olla ja tutiga käia? :)
    Kamm ja kõrvarõngad on mõlemad väga erilised. Mina ka olin vanasti kõva kõrvarõngaste kandja. Enam ma seda allergia tõttu teha ei saa, seega imetlen teiste ehteid. :)

    VastaKustuta
  4. kohe näha, et emane koer :)

    VastaKustuta
  5. Kutsul on vist sünnipäev... näeb nii beibelik välja :)
    Aga jah, see juukse kinnitus-ehe on väga põnev :)

    VastaKustuta
  6. Jaaa, iga naine äblikuga kõrvas ikka hakkama ei saaks.

    VastaKustuta
  7. Väga lahedad kõrvarõngad. Ja juukseehe on ka põnev. Peab uurima, kas sellist ise ka endale meisterdada saaks?

    VastaKustuta
  8. see kutsa oma ehetega on küll super!

    VastaKustuta
  9. Vaene kuts. On teine nii nutuse näoga ;)

    VastaKustuta
  10. Kutsa on meil kuidagi väga leplik, kuigi eks ta näita hambaid ka, kui talle midagi ei meeldi. Vist on ta ka pisut edev, sest hoolimata oma kurvast ilmest, mis talle alatiseks näkku kleebitud on, ei proovinud ta sugugi kaunistuset lahti saada :)

    Kammi idee on minu meelest nii lihtne, et oskan ainult imestada, et keegi varem selle peale ei ole tulnud! Minust oleks see siiski ostmata jäänud, kui tütar peale poleks käinud. Nüüd on meil kolm naist kammi kasutamise järjekorras :D

    VastaKustuta
  11. kutsa on nii nunnu, justkui suvine lilleaed!

    VastaKustuta
  12. Liblikas ja ämmelgas 8) ;)

    VastaKustuta
  13. Koer on ise eneses armas, kuid jääb mulje nagu ta ise poleks oma ehitud olekuga rahul :-)

    VastaKustuta
  14. Kutsu tundub pisut kurb jah aga ämblik-kõrvarõngaid vaadates tuli kohe mõte kelle neid kinkida - oi kus saaks alles nalja! :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)