22.12.09

Pirukad

Pelmeenivormi kõrval tellisin ka pierogivormi, millega oli imelihtne pirukaid vormida! Valmistasin kohupiima-muretaigna ning sisse panin ka kohupiima. Tegelikult tulid sellised proovipirukad, kuid ma ei pidanud kuidagi vastu, kui postist oma uued vormid leidsin. Pidin kohe järele katsuma, kui head nad on :)

Praeguseks pole siisk
i veel pärmitaignaga proovinud pirukuiad teha. Eks nüüd pühade aegu teen sellegi ära. Kõige rohkem olen üllatunud, kuidas ääred kenasti kokku jäävad, kuigi võiks ju igaks juhuks veega pisut servi määrida, enne kui taignakate peale panna. Samas ei tohi tainast liiga õhukeseks rullida ning täidist peab parasjagu (mitte liiga palju) olema, muidu läheb asi nihu - nagu üks mul siin kõrvalpildil.

Vorme on olemas ka plastikust, kuid ma arvan, et alumiiniumist või malmist peavad kindlasti paremini vastu. Raputasin ka korralikult jahu vormile, hoidsin poolviltu, et jahu ka äärtele läheks. Kindlasti kasutasin ehk rohkem jahu, kui ma muidu seda teeksin, kuigi vast poleks isegi nii palju vaja olnud. Arvasin ka, et peaks olema paar vormi, kuid tegelikult on ühest küll (üks pelmeenide ja teine pirukate jaoks). Hea, kui keegi oleks kõrval ja tainast rulliks, kuid isegi üksi tegutsedes läks asi päris kiiresti.

Nüüd oskan vaid kahetseda, miks ma varem selle peale ei ole tulnud :) Mul on olnud ka plastikust hingega pirukategijad, kuid loobusin üsna kiiresti nende kasutamisest. Parem juba käsitsi asi valmis teha! Olen igat moodi prooivnud pirukate voolimist lihtsustada, kuid ikkagi on see liiga aeganõudev. Viimaks ometi leidsin parema mooduse. Mis sest et keegi arvas: "Aga kas polegi just tähtis see, kuidas pirukatel isenägu!" Võib-olla küll... ainult minu pirukatel polnud mingit nägu, sest ma lihtsalt ei teinud neid lõpuks :)

(Ostuks: siin on üks link eBay ostulehele.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)