19.12.12

Joogid


Kas pole kena koht, kus lõuna ajal keha kinnitada, eriti kui ise ei pea toitu valmistama ning kõige suuremaks mureks on, millist head toitu kõigi heade toitude vahel valida :)

Tunnistan, et hoolimata suurest valikust oma keha seestpidi alkoholiga loputada, ei suutnud ma vanast harjumusest loobuda, ning jõin pigem vett kui viina ;) Ja ei mingit pudelipäritolu, vaid ikka päris sama, mida kohalik rahvas kraanist kätte saab. Nimelt pidi olema Costa Rica vesi esiteks väga mineraalirikas ning teiseks üsna hästi kontrollitud. Tavaline on puhkusele lennates hoiatuste jagamine, et parem isegi jääkuubikutest loobuda, sest kunagi ei tea, milline kole haigus sinna sisse peitu pugenud on. Parem veel, kui lased endale veel hulga süste teha :)

Jõin küll ka hotelli külmkappi õllede ja Coca-cola kõrvale paigutatud Fantat, mitte et ma just mullijookide sõltlane olen, vaid lihtsalt sellepärast et Fantat siin Kanadas tavalistes poodides saada pole (välja arvatud saksa, poola, ukraina ja sarnastes väiksemates poodides üsna soolase hinnaga). 

Millegipärast jõin hommikul ka isegi tassi kohvi, kuigi piimaga, mis huvitaval kombel sama soe kui kohvi! Täiesti loogiline ju, külm piim jahutab ju joogi ära. Või oli neil hoopis mure, et piim soojas muidu halvaks läheb... Muidu ma kohvi ei joo, eelistan ikka teed. Tahaks öelda, et nende kohvi oli parem kui see ja see, kuid ma olen täielik võhik sel alal. Tomile igal juhul meeldis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)