29.01.13

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa...


Öösel sadas üsna paks lumi maha, hommikuks aga olid taevast alla sadavad lumehelbed juba peenikeseks vihmaks muutunud. Suur sooja ja külma ilma vaheldumine jätkub. Töölt koju tulles sikutasin aga kapuutsi paremini pähe, et vihm prille märjaks ei teeks. Tavaliselt proovin ma ikka viksilt mööda kõnniteid käia (kui need olemas on), kuid täna otsustasin otse üle lumevälja kõndida. Olin hommikul sama teed tulnud ja nüüd olid minu jalajäljed eriti selgelt nähtavad, isegi pisut rohelist muru piilus välja. Astusin täpselt jalajälgedesse, tegin isegi jõnksu sisse. Jõnks tekkis aga siis, kui ma metroo poole kõndides laulsin ning kontrollisin, kas äkki keegi minu selja taga ei ole ning imesta, ega see naisterahvas nupust nikastanud pole :) 

"Lumi tuli maha, ja valgeks läks maa, kaks väikest hanepoega nüüd välja ei saa. Nad istuvad laudas, mis teha, on talv ja paljajalu käia on lume peal halb." Tegelikult ei mäletanud ma peale esimese lause eriti midagi. Hakkasin aga ise sõnu välja mõtlema. Sumpasin siis lume sees ja lasin laulu. Väga kohane käitumine daamile, kes varsti juba pool sajandit siin ilmas ringi sahmerdanud on :D 

5 kommentaari:

  1. Aga kui mina laulma peaks hakkama siis langeb ümbruskonna kinnisvara hind :)

    VastaKustuta
  2. Heheee, ma ka laulan seda laulu vahest,aga tänaval päris yksi pole veel ette tulnud :-)

    Aga minu tänane laul on: Juba linnukesed väljas laulavad ..... lumi on ju ära suland , talvekylm on mööda läind :-)

    VastaKustuta
  3. armas jah :)
    Olen seda lugu juba mitu korda lugemas käinud :D

    TT kinnisvara-nali on ka hea :D

    VastaKustuta
  4. Olete kõik nii kenad :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)