16.01.15

2014 raamatud



Arimasa Osawa Shinjuku Shark
Tomi soovitusel minu kätte jõudnud krimilugu jaapanlase poolt kirjutatuna. Tomile meeldis, kuidas tõi tagasi Jaapani-reisi mälestusi. Minu jaoks hoopis teine maailm, kuigi inimesed on ju põhiolemuselt igal pool samad :)

Carolyn Haines
Sarah Booth Delaney krimilood.
Them Bones, Splintered Bones, Crossed Bones, Hallowed Bones, Bones to Pick, Ham Bones, Wishbones, Greedy Bones, Bone Appetit, Bones of a Feather, Bonefire Vanities, Smarty Bones, Buried BonesUsa lõunaosariigis (Zinnia, Mississippi) elav naine on pere maja ja maa kaotamise ääre peal. Ootamatult palub üks tuttav tal ette võta uurimistöö ning selle käigus hakkab talle asi päris istuma (eriti muidugi rahaline osa). Vaatame, mitu ma nendest lõpuks läbi loen, lahe lugemine ;)

Alexander, Anne The Sugar Smart Diet
Üks raamatutest, mille lugesin oma tervise peale mõeldes läbi. Lisan just sellepärast, et ühe rohkem räägitakse suhkrust kui peaaegu narkootikumist, mille kasutamisest pole sugugi kerge loobuda. Oma kogemusest tean, et see on tõsi, kuigi peale hoiatust, et liigun diabeedi poole, loobusin suhkrust peaaegu täielikult. Vähemalt esialgu ja enne kui raamatut olin lugenud. Huvitav on see, kuidas nüüd maitseb iga magus asi palju magusamalt kui ta kunagi varem on olnud. Raamat soovitabki lõigata esialgu suhkur täielikult menüüst välja ning mõne aja pärast see tasapisi ja piiratud koguses tagasi tuua. Ma ei tea, kui hästi ise olen sellega hakkama saanud, ütleks peaaegu.

Balõnski, Janek Minu Bulgaaria
Maimu Berg Moemaja
Nii palju tuttavat ja omast. Tegin mingagi kunagi Silueti lõigete järgi rõivaid. Huvitav tagasivaade, sisevaade möödunule.


Bill Bryson At Home
Vaevalt, et ajaloolased eriti kodusid oma uurimustes puudutavad. Ajalooline ülevaade, miks me just sellistes majades elame nagu me elame, kuidas teatud sorti toad üldse tekkisid jne. Meelde jäi fakt, et meeletult palju on surmaga lõppevaid juhtumeid just kodus, nagu kukkumine trepil! Ja mitte et haiged ja vigased ohvriteks satuvad, pigem "uljaspead", kes ei oska seda oodatagi. Tundub, et riigid, kes on pidanud statistikat koduste surmajuhtumite kohta, on selle ära jätnud. Siin väga hea ülevaade eestikeelsest tõlkest.

Buchanam, Cathy The Painted Girls
Burr, Chandler The Perfect Scent
Lõhnaõlide loomine ja tootmine. Ma ei ole suur lõhnaõlide fänn, üks pudel on veel aastast 1994 alles :D

The Countess of Carnarvon Lady AlminaKõigile "Downton Abbey" fännidele. Kirjutab lossiomanik, kelle majas seeria on üles võetud.

Strayed, Cheryl Wild
Lugesin selle üsna aasta alguses läbi ja hiljem sain teada, et raamatu ainetel vändatakse ka film. Filmi pole näinud, kuigi tõenäoliselt ikka tahaks vaadata. Lugu noorest naisest, kes eneseotsingutel võtab ette üsna pika (ja tuntud) matkaraja - Pacific Crest Trail. Mingit ettevalmistust tal pole, kuid ta tuleb toime heade inimeste abiga. Tasub kindlasti lugeda!

Clancy, Tom Command Authority
Dawkins, Richard An Appetite for WonderDawkins on välja andnud palju huvitavaid raamatuid, mida isegi lugenud olen. See on aga teos tema elust.

Donaleavy, J.P. The Beastly Beatitudes of Balthazar BMa ei mäletagi, miks lugesin seda. Sattusin vist autori peale ja ootasin midagi rohkemat.
Finnegan, Brian The Forced Redundancy Film Club
Fischer, Saale Minu Kairo
Gaffican, Jim Dad is Fat
Gibney, Michael Sous Chef
Grandin, Temple Animals Make Us Human
Hallinan, Joseph Why We Make Mistakes
Harrison, Guy 50 Popular Beliefs that People Think Are True
Kallas, Kristina Minu Vietnam
Keränen, Mika Minu Supilinn
Kõrgemägi, Armin Minu Mustamäe
Lowndes, Neil How to Talk to Anyone
Mah, Ann Mastering the Art of French Eating
Dean, Jeremy Making Habits, Breaking Habits
May, Peter The Chess Man
Tamm, Janika Minu Keenia
Ots, Loone Mustamäe valss

Pajur, Pia Juured erinevas mullas
Patterson, James Guilty Wives
Raik, Katri Minu Narva

Robinson, Peter
Gallows Veiw, Dedicated man, A Necessary End, The Hanging Valley, Caedmon’s Song, Past Reason Hated, Wednesday’s Child, Dry Bones That Dream, No Cure For Love, Innocent Graves, Dead Right, Not Safe After Dark, In Dry Season, Cold Is the Grave, Aftermath, Playing With Fire, Strange Affair, Piece of My Heart, Friend of the Devil, The Colours of Darkness, Price of Love, Bad Boy, The Poison, Watching the Dark, Children of Revolution, Abbotair Affair

Kõigile inspektor Banks fännidele. Olin talt paar raamatut varem lugenud, kuid võtsin nüüd kõik ette. Kirjanik on Briti juurtega, aga elab ju Torontos, Beaches rajoonis, mis ei jää kaugele Eesti Majast :)  Pange aga kõrva taha, et viktoriiniküsimuses õige vastus anda ;)

Saget, Bob Dirty Daddy
Samuelsson, Marcus Yes, Chef
Skulksaja, Jelena Meie emad ostsid asju, et ei tuleks sõda
Soonik, Mati Tiivaripsutus
Tohvri, Erik Kaamos, Veel on aega, Sügisvalgus, Tuisune talv, Arglik kevad
Wilhelm, Kate Death Qualified
Vyleta, Dan The Crooked Maid
Pearl-McPhee, Stephanie Yarn HarlotKanada kuduja, blogipidaja, kelle lugusid olen palju internetis lugenud. Mõnusa huumoriga vürtsitatud. Kudumisest ka juttu :)

Lusted, Jo Dish Do-Over

2 kommentaari:

  1. No mitte ei saa aru kuidas sul üldse jääb aega miskit muud (näiteks süüa) teha sihukese raamatuhunniku kõrval. Aga paljud on vist hoopis kuulatud, mitte loetud kui ma ei eksi ;)

    VastaKustuta
  2. Tegelikult on ikka väiksem osa kuulatud, kui koeraga õhtul välja lähen :)
    Enamus lugemist toimub mul siiski metroos tööle ja töölt koju sõites.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)