19.08.09

Muruniiduk

Kuna mulle ei meeldi väga meie elektrimuruniitja, siis viimaks ometi muretsesin kondimootoril töötava masina. Üllatavalt kerge on sellega lõigata, kuigi töö lõpuks annab keha märku, et oled korralikult vaeva näinud. Mari on mul nüüd uue kohustuse õlgadele võtnud. Eks see aita, et ma lubasin ta taskuraha tõsta ;)

5 kommentaari:

  1. Mulle meeldivad niisugused tööriistad eelkõige sellepärast, et nende hingeelust on võimalik aru saada. Ainult millalgi peab neid vist kuidagi teritama? Mina unistan lammas-muruniidukist. Kits oleks veel lahedam :D

    VastaKustuta
  2. Meil on ka selline muruniiduk. Saime selle nö. päranduseks äialt koos muruga. Nii muru kui niiduk on 42 aastat vanad.

    VastaKustuta
  3. Anonüümne20/8/09 09:50

    Mulle meeldib ka see muruniiduk väga mõnus ja vaikne, kuigi meil on siin olnud ainult müratekitavad muruniidukid. Esimesed paar tükki olid elektrilised, nüüd on mootoriga, sest aastate jooksul on meie talu murupind kasvanud hektarisuuruseks. Peagi tuleb mõtlema hakata murutraktori muretemise peale. Rohusööjaid loomi enam pole ja nii see niidetav pind kasvab - ei saa ju lasta hoonete ümbrust (tagust) nõgestesse, takjatesse ja võssa kasvada. Vana hea heinaniiduk teeb oma töö ära küll, aga mis selle niidetud rohuga peale hakata? -K-

    VastaKustuta
  4. Lammas meeldiks mullegi. Saaks veel lõngagi ;)
    Teritamist ei pidanud see tükil ajal nõudma, sest on uuemate uhkemate meetoditega toodetud. Tom, kes on Eestis käsitsiniidukit kasutanud, arvas, et see siin on päris hea võrreldes omaaegsega.

    VastaKustuta
  5. mina kutsun seda niidukit "sulle mulle`ks"
    sest minu niiduk jätab mõned heina karvad alati püsti , siis ma muudkui nühkisin temaga edasi tagasi
    et sulle ja mulle;)
    nüüd ma pole sellega enam ise niitnud, sest ma ei suuda tema najal enam hästi longata, oleks nagu paremat tuge vaja
    ja kuna punnitamine on enne ja pärast oppi vastunäidustatud siis ma ei saagi temaga tükk aega ringi vuristada
    kui tervem olin ja öösiti tihti und polnud, oli mõnus minna välja ja niita ilma, et keegi oleks segatud saanud;)
    minule oli jäetud üks sile ja pisike plats, mida siis vuristasin

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)