23.10.11

Tarkus tarviline vara...


"You look like very intelligent people!" teatas täna pargis üks vanem härrasmees, kes hoidis käes mingit kuivanud lehtedega väga õnnetu välimusega taime ning proovis meilt, kui targa näoga "isenditelt" selgitust saada, kas see närtsinud roots juhtumisi pole ragweed ehk vist eesti keeli amroosia perekonda kuuluv taim (mõni botaanik võiks selles suhtes küll selgust tuua, sest kahjuks ei suutnud ma kusagilt täpset vastet leida). Ragweed on siin üks päris tüütu umbrohi, mis võib üsna pikaks kasvada ja terve aia vallutada. Ta on ka paljude allergia all kannatavate inimeste suur nuhtlus! Mingis Kanada linnas peab lausa trahvi maksma, kui sa lased neil rõõmsalt oma elu elada, teadis üks kanadalane kunagi rääkida - ta kannatab allergia all.

Kuna meid õnneks see taim ei kimbuta, välja arvatud muidugi peenramaal, siis arutasime Tomiga hoopis, mille alusel see vanahärra otsustas, et me intelligentsed välja paistame. Kas Tomi halli habeme järgi? Või hoopis minu prillide alusel? Ehk meie pidev ROMi muuseumi külastamine on meie näoilmet muutnud ;) Samas oleks ta vabalt võinud arvata, et me oleme poolearulised, sest mina olin kepikõndi tegemas, mis siin veel maad vallutanud pole, mispeale ma aegajalt saan imestavaid kommentaare, kas ma pole mitte märganud, et lund ei ole, ning kus mu suusad on :)

4 kommentaari:

  1. http://elurikkus.ut.ee/kirjeldus.php?lang=est&id=18985&rank=70&id_puu=18985&rank_puu=70

    Ma ei saa jätta targutamata :P Botaanik ei ole, aga keelte vahel floora ja fauna tõlkimise nipid olen selgeks saanud. See ladina keelne nimetus on üks parimaid, mida teadus kunagi välja on mõelnud. Ei lähe tõlkes asju kaduma.

    VastaKustuta
  2. on tõesti hästi välja mõeldud. peaasi on õige ladinakeelne vaste välja otsida :)

    VastaKustuta
  3. Õige ladina keelse vaste saab tavaliselt alati Wikipediast kui on vähegi kasutatavam keel :)

    VastaKustuta
  4. Oi, kui tuttav oli lugeda kepik6nniga kaasnevaid kommentaare :) Siin, Londonis, saan pidevalt tapselt samasuguseid markuseid kepik6ndi tehes. Tundub, et eestlased teevad tugevat tood, et kepik6ndi maailmale tutvustada :)

    Tervitustega,
    Eva

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)