03.02.12

Veel muusikat

Lähen muusikateemaga edasi ja kahe toreda avastusega minu jaoks (hea, et pere kodust ära on, siis võin nii valjult ja nii palju neid kuulata kui mulle meeldib). Üks on just-just mingeid suuri muusikaauhindu teeninud bänd Eestis -  Ewert and The Two Dragons ning teine Eva ja Manu (soome-prantsuse duo) - tänud tiiale ;). Siin kaugel elades ei jõua ju kõigega kursis olla :D


9 kommentaari:

  1. Ewert ja Co on niiiiiii mönus

    VastaKustuta
  2. mul on hea meel, et nad leidsin!
    istun siin muidu nagu koopas :D

    VastaKustuta
  3. On head lood jah. :)

    VastaKustuta
  4. Eesti jõuluvana saatis mulle nende CD. Lucky me :)

    VastaKustuta
  5. Mõni on tõesti lucky ;)

    VastaKustuta
  6. Anonüümne6/2/12 01:25

    Ewerti see plaat on ka minu lemmik. Omalt poolt soovitan sul üles otsida youtube'ist veel üke eesti koolinoorte (või on nad tänaseks juba kooli lõpetanud) ansambel Greip looga "Vihma loits" -K-

    VastaKustuta
  7. Vihma loits jäi mul Ewertit kuulates silma, oli kohe seal YouTube'i parempoolses tulbas. Ja kuulasin kohe mitu korda. Paistab, et olen ikka puhastverd eestlane, kui sellised ürgsed viisid niimoodi hinge lähevad :)

    VastaKustuta
  8. avastasin Ewerti Helsingi raamatumessil, kus nad esinesid. Samas vaimustusin Mari Kalkunist ja Mari Pokinen on samuti üks hää lauluahäälega laulja.
    http://www.youtube.com/watch?v=2wwqgEaDSzY

    VastaKustuta
  9. Mõlemad Marid avastasin enda jaoks millalgi jõulude ajal. Imeliselt kaunis. Aga just märkasin, et Ewert tuleb Torontosse märtsikuus. Vaatan, kas õnnestub neid näha :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)