23.12.14

Kohe-kohe pühad kohal

Detsembri alguses tegin otsuse (millega lapsed/mees vastuvaidlemata nõustusid, sest meie majas on ainuvalitsus... no, vähemalt jõulude teemal), et meil seekord kuuske majja ei tule. Valmistasin väikese kompositsiooni kuuse- ja kuivadest õunapuuokstest. Tahaks ju ikka kangesti kuuselõhna tuppa, sellist päris, mitte purgist pihustatut, isegi kui suurt puud sisse ei too. Praeguseks on minu jalutuskäigud kutsaga veelgi produktiivsemad olnud ning olen kuusoksi juurde saanud. Seadsin need vaasi ja tõstsin raagus õunapuu oksi pisut ümber, sest need kippusid liiga palju ära vajuma. Tegutsemise käigus kaotasin mõne tipu ja oksa, aga ega sellest pole midagi, kes neid ikka üle lugemas oli. Otsustasin veel jõulutuled külge panna, mis andis kindlasti juurde pühademeeleolu. Minu rõõmuks ajavad ka orhideed aknal oma õisi lahti ja annavad oma väikese panuse ehtimisprotsessile :) Kogu see jõulune kaunistus on vähemalt minu meelest ilus, mis sest et Tom julges piuksatada, et see kui juudi jõulupuu välja näeb ;) Kui ma selle peale arvasin, et ta võib jõulupraest ja hapukapsastest und näha, siis mõtles ta kiiresti ümber ning ei jõudnud minu kätetööd ära kiita :D Minu pärast võivad pühad vabalt juba platsi sisse võtta! 

4 kommentaari:

  1. Mulle meeldib, väga stiilne!
    Häid jõule teie perele!

    VastaKustuta
  2. Võtame tänuga kõik head soovid vastu! Ja saadame veel soojemad tervitused tagasi!

    VastaKustuta
  3. Miks sa pildistamise ajaks pooled ehted maha ´võtsid :)

    VastaKustuta
  4. Oleneb, mis nurga alt pilt võtta ;)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)