15.10.09

Oakville

Möödunud nädalavahetuse sisse mahtus ka sünnipäevalkäik. Erik sai 13, ta on vanuse poolest täpselt minu laste vahel ning nad on juba sünnist saati ikka koos olnud. Ma olin ju isegi juhtumisi tema ema palvel haiglas, kui poiss esmakordselt ilmavalgust nägi. Kahjuks on aga minu ja ta ema vahelised suhted kuidagi jahedamaks läinud ja pikad jutustamised telefonil ning kokkusaamised otsas. Ilmselt on ajaga vahel sellised muutused paratamatud, kui inimesed ise muutuvad; kuigi teevad kurvaks.

Võtsime tüdrukute pealekäimisel kutsa kaasa, sest nad tahtsid teda Erikule näidata. Muidugi pidin aga Kokoga välja minema ja ma otsustasin seekord natuke seda Torontost lääne poole jäävat väikeset linna avastama minna. Sattusin Kroonimisparki, kus oli hulgaliselt kanada laglesid ja luiki. Ontario järve vesi jäi pimeduse saabumisega järjest vaiksemaks ning mulle avanes imeline pilt kõigile nendele lindudele. Eemalt kumas Toronto kesklinna panoraam (seal kusagil kaugel ja pildil peaaegu nähtamatu :).

1 kommentaar:

  1. Meil olid ka veel eile luiged (üls 10 kindlasti) järvel. Imestasin, sest meil on juba külm ja nad ikka siin. Ju siis veel talve ei tule.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)