21.11.11

Video karate sügisturniirist

Oma üllatuseks avastasin, et ma ei pea enam piirduma 10 ega 15 minutiga, kui Youtube'i videosid üles laadin. Nii et seekord pisut pikem (kuigi ikka alla 15 minuti) filmike karatevõistlustest. Alguses muidugi Mari ja Kirke katad, Mari kumite. Lisaks veel mõne kaasvõistleja katad. Lõpupoole tasub vaadata pisikese 10-aastase hiinlanna demo-esinemist. Ta olevat Hiinas mingil olümpiaadil esimesele kohale tulnud. Fantastiline :) Minu tüdrukud esinevad võistkonnakataga, mis ainult naiste jaoks loodud.

2 kommentaari:

  1. Väga-väga lahe! Me vaatsime koos Andersiga, kes hakkas sel septembril karates käima. Ma hoian nüüd pöialt, et poisil liiga rutu isu täis ei saa. Igatahes oma elu esimest kimonot selga pannes oli ta küll uhke ;-)
    Aga plikad on sul imelised!

    VastaKustuta
  2. Aitäh :)
    Kui mul oleks retsept, kuidas kelleski huvi ei kaoks, siis jagaks hea meelega seda kõigiga :) Ma vahel imestan, kuidas minu tüdrukud on nii kaua vastu pidanud. Ehk on aidanud see, et issi kaasa teeb? Või hoopis klubi ja teised karatekad, kellega on väga head suhted kujunenud. Igaljuhul edu Andersile! Ning äkki saab ta ühel päeval siia oma oskusi näitama tulla ;)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)