13.05.20

Mida teha koolipiltidega...

... mis on igal aastal koolis pildipäeval võetud. Loomulikult tuleb neist väike slaidivideo kokku panna. Millest esimeses osas arvutimaailma imeväel nägu moondumistriki läbi teeb (morphing). Kirke ütles küll, et see võttis mul tuhat aastat. Ja ma tean, et võttis kaua, samas oli mul kogu aeg südamel. Aga tänu sellele sain ka kolledzhilõpu pildid panna ;-) Ega mul töö kõrvalt palju aega nüüdkui pole, eile istusin keskööni, et seda siin lõpetada. Aga süda on rahul, justkui vana võlg tasutud. Ja need, kel mitu last, teavad, kui tähtis on (vähemalt ema jaoks) mõlemale samavõrdne olla.


Ja siin veel Mari oma ka meenutuseks. Nüüd näen, et võiks natuke parandada. Ja teha ka selline riba piltidest. Aga hetkel las olla.

3 kommentaari:

  1. Korraks tekkis mõte lasta endast ka sihuke video teha, aga vaevalt oleks esteetiline elamus näha kuidas juukseid vähemaks jääb, habe halliks läheb ja moll kortsu tõmbab nagu liiga kauaks lauale vedelema jäänud õun🤪

    VastaKustuta
  2. Väga tore vaatamine. Ilus mälestus elu lõpuni.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvan ka, et tore vaadata. Koolipiltidest on kõige parem kokku panna, sest taust on ühtlane ja igal aastal ju tehtud. Kuigi Kirkel olid mõned aastad vahele jäänud. Ei teagi, miks. Nii et paar viimast on pisut töödeldud. Lahe oleks muiduigi näha ka ükskõik kelle arenemist. Isegi halli peani. Aga siis jällegi oleks kõige parem, kui igal aastal foto teha.

      Kustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)