06.05.20

Muusika ja heade sõnumitega Kanadast...

Nii kiire on kogu aeg, et ega seda aega just jalaga pole segada. Kuigi ju võiks ;-) Tahtsin siin juba tükk aega tagasi kirjutada, et Kanada televisioonis kanti juba rohkem kui nädal tagasi üle üks suur ühine heategevuslik kontsert, kus hulgaliselt maailmaski tuttavaid nägusid oma kodust esinemas või sõnumeid saatmas (Margaret Atwood, Michael Buble, Drake, Celine Dion, Shania Twain, Brian Adams, Justin Bieber, Mike Myers, Howie Mandel jne, kõik puha kanadlased ju). Panin siia vaatamiseks/kuulamiseks Lean on Me. Ja need, kes saavad hakkama, võivad seda näha järelvaatamises. Tunnistan, et ise polegi seda lõpuni jõudnud vaadata, kuigi algus oli väga paljutõotav. Kohe üsna esimesena võtab sõna siin väga tuntud satiirik Rick Mercer, kelle otsa ma olen Eesti Maja ümbruses kahel korral komistanud :-) Erinevate alade inimesed räägivad oma kogemustest, kuidas neid on aidatud, kuidas nad ise aitavad. Tuntud tegelased saadavad julgustavaid sõnumeid kõigile, nii nendele, kes peavad töötama, et kõigil oleks hästi ja et me kõik suudaksime vastu panna sellel imelikul ja ootamatul ajal.

Muusikaga seoses veel... Kirke küsis mu käest hiljuti, miks mul autoraadio polnud klassikalise jaama peal. Ma vahetasin tõesti selle ära. Sest tahtsin, et midagi kerget ümbritseks mind, või õieti rohkem tuttavamat, sest olin valinud nn retroraadio ;-) Ajad on ju sellised...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)