15.05.20

Kui tütar on mehaanikainsener...

Meil siin vahepeal oli emadepäev ära. Ja koroonaviirus muudkui möllab. Ja Mari vahetas viimaks autol talvised rattad suviste vastu ära (siis kui lund sadas). Tal on rehvid koos velgedega. Nii et vahetus ei ole liiga keeruline. Eriti, kui mehaanikainseneri diplom tagataskus. Kuigi naisterahvaid muidugi ei näe tihiti selliste asjadega tegelemas ;-) Muuhulgas kontrollis ta ära pidurid. Sest viimases hoolduses oli öeldud, et peaks vahetama. Aga minu tütar ainult kuulab mis öeldakse ja siis vaatab ning mõtleb. Kohapeal pidi ta vahel korraks kõrvale minema ja natuke googeldama, kas soovitatud tööd on loogilised nii vana auto puhul :-) Blond noor neiu võib olla kergeks "saagiks" autoremonditöökojas. Nii oli ka piduritega. Võib veel vabalt sõita ning kui vaja, siis teeb tüdruk mul töö ise ära. Esipidurite puhul küsiti 600 kanadalaste dollarit. Hinnale 13% käibemaksu muidugi veel otsa vaja panna. Nii et võib ise mõelda, kui palju kõigi pidurite vahetamine maksma võiks minna. Raha kokkuhoid on üks asi, kuid ma pean ütlema, et mul on pigem eriliselt hea meel Mari asjalikkuse üle, et ta ei karda asju ette võtta, et ta usub endasse. Just sellisena olen alati oma tüdrukuid näha tahtnud.


Toomas on siin Mariga pidureid mõõtmas. Ärge küsige, kuidas ja mis täpselt toimus. Aga koos tõdeti, et võib veel kasutada küll. Kaasa mul ütles, et miks ta küll ise pole varem oma autode kallale nii julgelt läinud. No... ta ju mul hoopis elektriinsener, nii et pole sest hullu midagi. Võib Mari kõrvalt õppida kui vaja :D

6 kommentaari:

  1. Ma tõesti millegi pärast arvasin, et tüütu ja aegavõttev, ehkki nii 30 aastat tagasi sai küll ise vahetatud. Tänapäeval saab vajalikud jupid netist tellida ja juhendit juutuubist vaadata. Ainult pealehakkamist endalt vaja😉

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänapäeval on tõesti palju kergem asju ette võtta. Ei pea raamatukokku vastavat kirjandust otsima minema. Ning video järgi on ikka palju lihtsam tegutseda, kui et mingitest kehva kvaliteediga fotodest või joonistustest aru saada. Midagi oli ikka kehvemini ka sel "kuldsel" vanal ajal 😉

      Kustuta
  2. Kui koolilõpupilte(videot) näitasid, vaatasin, et vau, mis kaunitarid :)
    Nüüd vaatan, et vau kui tegus!
    Ma nüüd kohe ei tea, mille puhul ema süda rohkem peaks rõõmustama ;).. aga eks ikka terviku puhul.
    Aga jah, olete seal üsna karastatud, lumi sajab, aga tüdruk paljajalu ja abiline rannapükstes ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ma rõõmustangi terviku üle. Kas nad just kõige perfektsemad on... seda kindlasti mitte. Kuigi üks asi meeldib veel, et nad pole edevad. Ainult emme siin vahel upitab neid 😉
      Ja paljad varbad, paljad sääred... nagu ehtsad kanadalased... kevadkuu ju, siis peab vastavalt riietuma, isegi kui miinuskraadid õues 😄 Natuke ehmatasime külmakartlikke naabreid küll, kui mina ka plätud jalas toariietuses pildistama läksin 😊

      Kustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)