25.09.08

Raamaturiiul

Marian Keys „This Charming Man”
Olen Marian Keys'i karjääriga algusest peale kaasas käinud ning kõik ta teosed läbi lugenud. Teda on kerge ja lahe lugeda, kuigi see viimane teos lahkab nelja erineva naise silmade läbi väga tõsist teemat Iirimaal - naised ja vägivald nende vastu...

Loomulikult olen sellest lugenud ja kuulnud, kuid pole päriselt kunagi süvenenud. Olen alati mõelnud, kui mees kordki peaks käe mu vastu tõstma, siis ma kõnniks kõhklemata ära! Samas on raske end panna samasse olukorda, kui taoline kogemus puudub (mis ei tähenda, et seda kunagi tunda tahaks :). Olen ka arvanud, et sellisesse olukorda sattunud naine on kindlasti nõrk, tal puudub sisemine tugev mina. Huvitav, sest raamatu neli naist on väga erinevad ja kõik langevad ühe ja sama mehe ohvriks.

Ma tean ühte naist, kes tuli siia elama ning sattus mehe kõrvale, kes teda alandas, peksis... Mida teha, kui oled eemal oma lähedastest, kelle juurest tuge otsida... kuid vahel ei taheta seda isegi endale õieti tunnistada. Oli neid, kes soovitasid tal minna naiste varjupaika, sealt saaks ta abi. Viimaks lahkus ta siit riigist, kuid kahjuks ei läinud tal ka tagasiminnes eriti hästi. (Mis temast saanud on, pole mul enam aimu... loodan, et tal on viimaks kõik korras). Meenutas väga ühte tegelastest, kes langes sügavasse depressiooni, hakkas kõvasti jooma. Alles see, kui ta raputas maha mineviku varjud ning endale aru anda, kus ta seisis, suutis ta end ise aidata. Kui paljud aga seda oskavad teha...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)