22.06.23

Mis on linnukesel muret

Mari on meil siin hästi usin olnud ja lõikunud kiwi kasvusid, mis suve edenedes lausa võidujooksu peavad, milline neist kõige pikemaks kasvab. Ja nõnda teatas ta mulle, et punarind rästa pesas, mis kohe meie vannitoa akna juures, on lausa kolm poega. Loomulikult pidin ma kohe fotograafi mängima :-) Ikka siis, kui lapsevanemaid näha polnud. Ma proovisin ettevaatlikult otse pea kohalt ühe pildi püüda, mispeale linnupojake ajas noka väga õieli. Kirke oli väga mures, et äkki ei tulegi enam emalind oma poegi toitma, kui inimesed liiga palju seal tolgendavad. Aga arvestades, et nad seal siiani on vastu pidanud, siis ei peaks vist muret olema. Seesama punarind-rästas on ka eelmise pildi peal. Kui ma siin aias vaikselt istun, siis ei pane ta vahel tähelegi, et keegi teine veel siin on. Ma siis muidugi proovin veelgi vaiksemalt olla. 

Täna panin laua juurde üles rannavarju, sest kuigi meil on tekitatud lehtla kiwidest ja viinamarjadest, siis kohati kipub päike ikka läbi paistma. Mispeale läheb läpakas pisut liiga soojaks, isegi kui mina varjus olen. Igal juhul ajab parasjagu asja ära, et mõned valguselaigud varjata. Suurt varju pole mõtet muretseda, sest roheluse all on ju palju toredam istuda. Ja ega seda vihma nii tihti ka ei tule, kui hakata Eesti kliimaga võrdlema ;-)

5 kommentaari:

  1. Aga täna tuli meil vihma! Kõlab uskumatuna...
    Käisin kohe paljajalu katsumas, mis tunne on märjal murul kõndida ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Keegi just kirjeldas, et oli olnud lausa äikesevihm. Aga vist kiiresti üle käinud.
      Meil ennustatakse jaanilaupäeva õhtuks kahjuks vihma. Ja ma olen seekord kurb. Isegi kui mulle vihm tavaliselt meeldib. Plaanisin väikest lõket teha. Võib olla pean hoopis päeval ära tegema, kui veel kuiv on :-)

      Kustuta
  2. Linnunokk - oote valmis :)

    Eile tuli pealinnas kõva vihm. Me saime pealinna lähedal maal ainult natukene. Selline tunne, et elame vihmavarju all...miks vihm meid ei armasta? Täna paistab taas päike ja tõotab 28 kraadi sooja. Jätkub soojalaine.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, on tõesti imelik, kuidas võid nii lähedal olla ning vihmast/lumest ilma jääda. Eesti Maja oli minu kodust umbes 15km ning aeg-ajalt võisin imestada, kuidas mul aed täiesti kuiv kui töö juures ladistas korralikult. Tänane reedene päev tõigi vihma kohale. Seekord tervele linnale. Aga muidugi kulus väga ära.

      Kustuta
  3. Jaanieelne vihm lasi isegi jaanilõket suvilas teha.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)