16.03.08

Viimane koolivaheaja päev

Homme oleme taas koolilainel, lapsed on pisut kurvad, et vabad päevad otsa saavad. Plaanisin nendega ikka jõuda vahtrasiirupi festivalile, kuid nad on olnud palavikulised ja köhased ja nohused. Köha käib ikka edasi, kuid õnneks on enesetunne paranenud.

Täna hommikul tegin meile pannkooke. Minu „secret ingredient” oli seekord hautatud ja püreeks muudetud porgand. See muutis tainga selliseks huvitavalt kollakas-oranzhikaks ja valmis pannkoogid olid tavalisemalt kollasemad. Porgandit olen enne riivituna lisanud, kuid püreena sain selle juurvilja palju paremini ära peita. Muidu kipub Kirke liiga tähelepanelik olema ja kohe küsima, mis see punane siin on... Seekord jagus mulle vaid kiidusõnu ning peale pisukest uurimist, tunnistasin oma salajased lisandid üles. Lisaks porgandile riivisin natuke muskaatpähklit sisse.



Mõned pildid taignast ja valmis koogist. Kasutan üsna järjepidevalt malmpanni, isegi pannkookide jaoks! Kes oleks võinud arvata, et kunagi nii hinnatud ja kättesaamatu teflonpann mul nukralt sahtlis istub ja kasutan riista, mis vanaemadel igapäevane toiduvalmistamivahend oli. Siin saab panni osta juba valmis „õlitatuna” ja „küpsetatuna” (väga odavalt). Minu oma oli originaalis ikka üsna hall, olen temaga päris kenasti ümber käinud ja ta on omandanud tumedama tooni! Kõigile huvilistele link, mis malmpann on ja kuidas seda hoida. Olen alati peale kasutamist seda „õlitanud” ja pean tunnistama, loetu, et ta sama hästi „non-stick” on, peab täiesti vett!

Eriti hästi maitsevad pannkoogid malelaua taga istudes.

Peale hommikusööki sõitsime suurde ostukeskusesse, peamiseks sihiks pood, kus lahtiselt toiduaineid müüakse. Ma pole tükk aega Torotnos roolis olnud ja ei suutnud ära imestada, kui kehvaks teed on selle talvega läinud. Kõige hullemad on suured lumevallid, mis tihtipeale varjavad nii hästi vaatevälja, et probleem on korralikult teisele teele välja sõita. Siin ongi näha üks lumemägi, mis ilustab ostukeskuse parkimisplatsi, võttes ära terve parkimisrea. Ja meil on päike väljas, mis teeb uhkelt sulatamistööd!

Veel üks vaade parkimsplatsile. Eemal on näha veel lund...


Meie sihiks on Bulk Barn, kust mina ostan tavaliselt rukkijahu ja petipiima (buttermilk) pulbrit, rosinaid, pähkleid, maitseaineid, kuivpärmi ja palju muud :), lapsed muidugi maiustusi. Olen neile püüdnud selgeks teha, et odavam on siin oma maiustused ära osta, kui raha iga nurga peale pandud kommimasinates kulutada. Pildil on vaid väike osa kommide valikust!

Käisime kohalikus IKEAs söömas, ikka lihapalle, mis lastele väga meeldivad ja mulle ka :) Kirke lihapallidel peab olema pohlamoos, Maril ainult soust ja minul ikka kõik see kraam korraga.

Lihapallid mahuvad ka tervelt suhu :)

Siin on enesestmõistetavalt Rootsi ja Kanada lipp püsti,
selle kõrval ka Ontario provintsi oma.



Koduteel otsustasid kanada haned otse üle tee kõndida -
hästi aeglaselt muidugi... aga nii saime neist pilte teha!


Kui me lõpuks koju jõudsime, vaatas Puma meile süüdistavalt otsa,
kus me küll NII kaua olime...

Selline see meie pühapäev oli! Peame veel vaatama, kas kooliasjad on koos ja kas peaks veel enne midagi tegema. Hetkel tunnen juba saiaküpsetamise lõhna... Hakkab taas kord see võileibade valmistamine pihta...

FkxlfHhOPe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)