17.01.09

Aardejaht - pudel

Pani lausa mõtlema, mis pudelid mul kodus on... ja siin on mõned, mis üles leidsin :) Selle peene daami kingapudeli tõin üle viie aasta tagasi Luxembourgi käigult, kui õde seal pool aastat elas. Kangesti meeldis taoline kuju ning siin polnud selliseid huvitavaid viinalähkreid veel saada. Sees oli midagi hästi magusat - banaaniliköör. Et seda ikka veel järgi on, näitab, kui palju me alkoholi kodus tarbime... või et see meile lihtsalt ei maitse - vabalt võib valida :)


Kaks pudelit vannitoast. Üks minu ainuke kallis lõhnaõli, mis tähistab sel aastal oma 15 aastat minu kodus! Lausa juubel ju! Väga hea piibelehe lõhn, kuid ma ei ole suurt lõhnaõli sõber... mida aastad edasi, seda vähem sellest hoolin (muidugi ei aita kaasa ka see, et teatud lõhnad võivad mul migreeni esile kutsuda). Teine on saadud sõbrannalt kingiks, ning on täis vanniõli, mille sisse on torgatud taimi. Ma ei tea, mitmendat sünnipäeva see pudel tähistab ;). Lihtsalt kuidagi kahju on seda tühjaks kallata, kui ta niiiiiii... ilus on!


Kukupai ja teiste pudeleid võid leida siit.

2 kommentaari:

  1. Need kingad on ikka väga originaalsed... kui suured need on, äkki tuleks tühjaks juua ja ka korduvkasutusele võtta (kui jalga mahuvad):P

    VastaKustuta
  2. Kingad on ikka eriti ägedad! Aga banaaniliköör on minu meelest ka jube magus, ega seda eriti juua taha :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)