23.01.09

Suusapäev

Tom on mul selline imekena papa, kes lapsed hea meelega võimalusel suusatama viib. Seekord siis keset nädalat koolipäeval Blue Mountain'ile. Mari oli eriliselt tubli ning küsis oma õpetaja käest, kas ta võib kontrolltöö päev varem ära teha! Ülestõusmine oli tavalisel ajal. Mina kiirustasin tööle, kui nad veel ootasid meie tuttavast papat, kes samavanuse tütre ning pisut noorema pojaga pidid samuti kaasa tulema. Tema on kunagi lausa profina seda ala Eestis harrastanud ning usinalt isegi nõukaaja spordilaagritest osa võtnud. Loomulikult on hästi palju kasu, kui ta oma õpetussõnu jagab. Mullegi kuluks see ära, kuid olen kuidagi palju rahulikuma stiili mäesuustamisel omandanud. Muidugi mitte meie lapsed, kelle stiilinäited siin piltidel üleval on :)


Samas seletas Mari, et mäest niisama alla tulla on igav ja pealegi hakkab liiga külm! Sellepärast leitakse puude vahelt palju põnevamaid radasid!


Mäest üles...


... ja sealt avaneb järgmine vaade päeval ning öösel!


Siin see minu suusatajate pere on :)


Koju jõuti päris hilja. Terve päev kulus ägedale suusatamisele! Mina olin kenasti tudil, kuigi ega uni kergesti tule, kui kodus üksi olen. Lapsed said magama umbes keskköösel, mis on tähendas tavapärasest erinevat aega ning hommikust rasket ärkamist! Kirke oli nagu lõtv jahukott, mida võis ükskõik kuidas voodis ringi veeretada. Kui Tom ta siiski kuidagi kööki laua taha sai, siis keeldus ta vähemalt veerand tundi silmi avamast ning mul oli tunne, et ta lausa magas istudes, sest aegajalt pomises ta täiesti arusaamatuid lausekatkeid. Õnneks olid nad mõlemad õigeks ajaks valmis ning võisime rahulikult kooli poole jalutada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)