12.05.09

Ajalugu

Kooliaasta jooksul tehakse mitmeid suuremaid uurimistöid. Tegelikult ei oska ma täpset eestikeelset vastet tuua, sest isegi Toronto Eesti Koolis kasutatakse taoliste referaatide ja tööde jaoks sõna 'projekt'. Mulle ei tundu jälle see päris õigena.

Igal juhul siin on Mari ja Egiptusest pärit neiu Nurani koostöö indiaanlaste ja valgete võrdlusest, kui erinevad või sarnased nad olid. Minu meelest väga huvitav teema ning nõudis Marilt päris paju raamatutes tuhnimist ning internetis surfamist. Kulus talle ära, sest ta pole ajalooga väga sina peal :)



Siin on veel üks väljapanek Kanada kullapalavikust, mille koostas korealasest sõbranna Lydia. Temaga koos valmistasid nad videoettekande kliimasoojenemisest ning Lydial oli "Lõvikuninga" etenduses tähtis roll. Ta pidi ka sel nädalal minema katsetele ühe TV-saate osatäitjaks. Loodetavasti läheb tal hästi :)


Mulle meeldisid väga nooremates klasside poolt kokku pandud esitused teemal "Minu lugu". Nad pidid valgustama oma tausta, kust pärit, mis poolest on koht tuntud ja milline ese on neile sealt tähtis. Samuti, kuhu nad tahaks kindlasti Kanadas minna (enamusel millegipärast Briti Kolumbia). Väga julgelt ja toredalt rääkisid ning seletasid need noored lapsed, kes pärit Indiast, Somaaliast, Türgist, Venemaalt, Koreast ja nõnda edasi.

Nüüd on ees veel kaks projekti, üks muusikast, mille puhul Mari on valinud Kerli Kõivu! Ja teine Eestit tutvustav. Juba uuris ta, millist toitu saaks kaasa võtta. Eks teeme jälle kamapalle kohupiimast... ma arvan (õnneks on mul veel kama külmkapis järel). Muidugi võiks ju proovida neile kama sisse joota, aga see saaks ilmselt raskem olema :).


Ja siin mõne aasta tagune meenutus Marist koolis toimunud "rahvaste sõpruse" ;) nädalal Eesti väljapaneku juures.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)