18.05.09

Vaba päev ja Kraft Dinner

Täna tähistatakse Kanadas Victoria päeva (vana kuninganna mälestuseks, kuigi keegi enam just seda nõnda võta, tavaliselt arvestatakse, et selleks ajaks on öökülmad läbi ja võib lilled maha istutada :). Meil oli külas Mari sõbranna Chen-Chen, kes enam küll samas koolis ei käi ja on kaugemale kolinud, kuid kellega ta aegajalt ikka kokku saab.


Siinsete laste lemmikuks on Kraft Dinner - makaronitoit juustuga. Pakk makarone keema ja siis juustupulber piimaga peale - nõnda oskavad lapsedki selle valmis kokata. Mina olen kuidagi kahevahel selle pulbri suhtes ning olen ise teinud "päris" makaroni-juustu toitu. Keedetud makaronid segan piimasoustiga, kus on sibulat ja küüslauku ja juustu. Seekord panin ka singitükke sisse. Kõik läheb ahjuvormi, riivitud juustu peale ning riivsaia kõige otsa. Peale seda umbes kahekümneks minutiks ahju. Lastele maitseb palju rohkem kui pakitoit :)

Video Kraft Dinner'ist. Ameeriklased söövad macaroni & cheese, aga kanadalased Kraft Dinner. Mõlemad on täpselt samad asjad :)


2 kommentaari:

  1. Mõitlikud lapsed Sul, oskvad kodutoitu hinnata! Minu oma eelistab Krafti oma. Juba see hais ajab mul südame pahaks.

    VastaKustuta
  2. Vahel ikka oskavad :)
    Peale juustumakaroni toidu meeldib neile minu pizza. Aga muu toiduga on nii kuis on...

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)