09.05.09

Fotojaht - lilled

Naised ja lilled... lahutamatud :)

Kirsiõied

Kuninglik magnoolia.

Koduselt tuttavad meelespead (meie aias).

Ontario provintsi lill - trillium.

Pisaratest märjad tulbiõied igihalja põõsa lehtede vahel.

Tavaline võilill, mis igal pool kergesti kodu leiab...
mille üle mitte kõik ei rõõmusta
(vast ainult siis, kui pärja punumiseks läheb).

15 kommentaari:

  1. "Ära saada mind pe**e" lilled.. need olid minu kadunud vanaisa lemmikud ... ehk sisi meelespead.. Mu lapsepõlve koduaed oli neid täis...
    nüüd kohtan neid kuidagi harva..

    VastaKustuta
  2. Meelespead on jah kuidagi erilised
    ja tuletavad vanavanemaid meelde :)
    ...
    Aga lemmiklill on ikkagi võilill :P

    VastaKustuta
  3. Ohhh, ilu-ilu-ilu. Meelespead, valged õied, magnoolia...:) Puhas ilu.

    VastaKustuta
  4. vaatasin mitu-mitu-mitu korda edasi-tagasi: kõik on niiiii ilusad!

    VastaKustuta
  5. Mõned lilled ka minu poolt:)

    VastaKustuta
  6. Ilusad pildid - ja muide, sobivad hästi blogitausta õitega.

    VastaKustuta
  7. väga ilusad lilled! mu enda lemmikud on võililled. kevadine värske võililli täis muru... ( mul endal pole aeda ja seetõttu ma ei muretse, et see kellegi silma riivab) :)

    VastaKustuta
  8. Võililled on mullegi koduselt tuttavad :)
    Blogitausta lilled on samuti minu fotokast pärit, ainult pisut töödeldud kujul.

    VastaKustuta
  9. Heh, see esimene pilt võttis kohe tummaks. Või õigemini, mu suust pääsis üllatunud-kiitev "hah!" Huvitav mõte ning väga hea teostus!!!

    VastaKustuta
  10. ei tea miks magnoolia Eestis või Soomes ei kasva. see on ju nii võrratult ilus.

    kui ma väike olin, siis ma ei saanud üldse aru, miks inimesed võililli umbrohuks nimetasid. tegelikult praegugi ei moïsta, nii ilus ju teine :)

    VastaKustuta
  11. meelespead on töesti ühed ilusad, igiilusad lilled...

    VastaKustuta
  12. Pean tunnistama, et Marilyni kujund tähelepanu lilledest veidi kõrvale tõmbab. :-)

    VastaKustuta
  13. Mulle ka Marylin jäi enne silma.
    Aga see on seletatav, sest ma tavaliselt ei märka lilli kusagil.

    A sihukest papist Marylini tahaks küll, ei tea, kust neid saaks.

    VastaKustuta
  14. meelespeapilt on parim :D
    sellest saaks ka väga teraapilise fototapeedi

    VastaKustuta
  15. jõudsin lõpuks ka siia.
    esimene pilt on üdini naiselik.
    Meelespead aga niii sinisinised!
    Mul palju heledamad. Neid ilmselt ka mitu värvisorti. Olen näinud valgeid ja rooskaid.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)