03.05.11

Laste sünnilinn - Toronto

Ma olen mitu korda mõelnud, et tahaksin klõpsata mõne pildi lastest haigla ees, kus nad sündisid. Selleks on Toronto kesklinnas Ülikooli avenüül (University Ave.) asuv Püha Siinai mäe haigla (Mt.Sinai hospital). See ei ole mitte eraldi sünnitusmaja, vaid enamusel haiglatest on ka sünnitusosakond olemas. Ja minu perearst, kelleks tol ajal oli kohalik eestlane dr. Toomas Sauks (ta on nüüd arstiks Owen Soundis, sest tahtis suurlinnast ära), saatis mind just sinna haiglasse günekoloogi juurde. Tegelikult võtavad paljud perearstid ka sünnitusi vastu, kuid ta arvas, et mul on siiski parem ikka erivalve alla minna.

University Avenue'l on päris mitu haiglat kõrvuti, kus loomulikult käib ka usin teadustöö ning tulevased doktorid praktiseerivad. Ülikool on ju sealsamas. Sick Kids Hospital, ehk lastehaigla on näiteks üks suurimaid ja tunnustatud oma ala uurijaid nii Kanadas kui üle maailma. Siia on tuldud lähedalt ja kaugelt, et abi saada kuni 18. eluaastani. (Vaata videot haiglast, kui huvi). Kirke on mul olnud kord seal sees, kui tal pisikeset peast avastati, et ühele hambale pole vaapa tekkinud ning ta pandi haiglas tudile hõbedase krooni saamiseks. Mäletan, kuidas ootetoas kuulsin kõigi teiste nuttude vahel ootamatult pirinat, mis eksimatult oma lapsele kuulus. Jõudsin mõelda, et Kirke on üles ärganud, kui õde juba tuligi mind sisse kutsuma. Uskumatu, kuidas emmed küll nõnda välja programmeeritud on :)

Pildid ei ole sugugi nüüd võetud vaid umbes kuu aega tagasi ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)