09.12.07

Päkapikukd juba käivad...

Päkapikud hakkasid muidugi jõulukuuga oma käike tegema. Lapsed panid vanaema kootud sokid juba varakult aknalauale, kuid mina ei ole seekord väga hästi valmis. Ma pole jõudnud veel puzzle't kokku panna (vahepeal mõtlesin, et panen kogu asja aknalauale, las pusivad ise). Viimastel aastatel olen sellise ruumilise puzzle muretsenud, seekord on 500 tükiga pilt, mille kokkupanemine võtab palju aega (minule...). Samas on pilt selline, millest ei saa kohe arugi, kui ma kenasti õigeid tükke õiges järjekorras jagan. Kuna pilt on nii suur, siis pean muidugi rohkem korraga andma, mis teeb neile asja huvitavamaks.

Minu jõulukaktus on peale ümberistutamist hoogu võtnud ning õitseb jälle! Ning kohalikust IKEAst ostetud küünlad näitavad teed päkapikkudele. Ega selliseid küünlaid siin näe, enamasti on lihtsalt lambid puudele või aknale/uksele riputatud.

Päkapikkudega käib meil ka usin kirjavahetus. Meie päkapiku nim
i on Kriks ning ta on tulnud siia Eestist. Mitu head aastat tagasi said lapsed kirja Kriksult eesmärgiga, et nad eesti keelt loeksid ja muidugi kirjutaksid. Kirke on seekord väga hoolikalt kirjatähtedega kirju valmis vorpinud (koolis seda õpitakse millalgi kolmandas või neljandas klassis, kuid pole kohustuslik - kõik maalivad tähti just sellisel kujul nagu ekraanilt praegu loed). Olen neile öelnud, et Eestis on vaja kirjatähtedega kirjutada ning Kirke võtab nüüd asja tõsiselt!

Kord kirjutasid nad juba novembris kirja, kuid sellele ei vastanud Kriks, hoopis päkapikk Tiuks, sest Kriks oli parasjagu Eestis. Nii me seda jõulumuinasjuttu elus hoiame, kuigi eks nad ole juba liiga targaks saanud. Samas olen neile öelnud, et see ei tähenda kui vana oled, võid ikkagi uskuda asjadesse, mida ei tarvitse olemas olla, ning kinnitanud, kuidas ma ise kujutan ette päkapikkude toimetamisi. Meil on lausa üks aed, millest kooliteel eriti vaikselt mööda läheme, sest seal taimede ja põõsaste all on päkapikkude kodu. (Aed on valitud üheks kaunimaks Torontos mõned aastad tagasi, kuigi talveilmaga ei paista ilu välja).

Ilusat jõuluootust!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)