29.12.07

Veel jõuludest

Kaks pilti jõuludest. Ühe võtsin eile Pumast, kes oli leidnud vaikse peidukoha kuusepuu all. Ja see tõi meelde jõulud kaheksa aastat tagasi, kui Mari sai kingiks väikese nuku vankriga, kuid mille Kirke mingil hetkel oma kätte sai ning nendega tasakesi kuuse taha nurka puges, kuhu ta tükiks ajaks mängima jäi.


Mul oli eriliselt hea meel seekord, et sattusin jõulupäeval peale Eesti TV „Jõulutunnel”, mida sai internetist vaadata. Olen kuidagi vahepeal selle „ära unustanud”, sest üldiselt ei istu palju teleka ees. Muidugi on otsesaate probleemiks ajavahe, sellepärast jäin ilma esimestest Jõulutunneli ülekannetest, sest ei tahtnud sugugi nii vara üles tõusta. (Samas tegin seda laulupeo ajal, kui olin öösel üleval ning nautisin kõigepealt rongkäiku ja siis pidu ennast). Oleks tore aastalõpu programmi otse näha...

etvpluss annab võimaluse vaadata vanemaidki saateid ja etv filme, kuid enamasti peab nende eest raha maksma (minu probleemiks oli, et mul puudus konto mõnes Eesti pangas). Hetkel jälgin „Kaks takti ette” saadet, mida pole aastaid-aastaid näinud ja mis seekord eriline, sest 35 aastat on seda tehtud - sellega seoses on saatesse sisse toodud tagasivaateid möödunule. Ning minu rõõmuks ei pea selle eest maksma, kuigi ega ma saa kurta, hinnad ei ole väga kõrged.

2 kommentaari:

  1. Mina ei saa etvplussi vaadata isegi mitte raha eest, kuna ETV ei suuda kuidagi lahti rebida Microsofti-monopolist (Windows Operating System only, Internet Explorer only, Windows Media Player only). Oleme kogu perega aastaid Mac'i-kasutajad ning ei suuda kuidagi ära oodata aega, mil ka videoklipid saaks mõnda standardsemasse vormi :( Eesti Raadiot õnneks saab striimida.

    VastaKustuta
  2. Minust ei ole saanud kunagi Mac'i kasutajat, aga olen nõus, hoian Internet Explorer'it arvutis vaid etv pärast (ja hiljuti tuli välja, et lapsed ei saa Firefox'iga mingit oma mängu mängida :)
    Ilmselt on kahjuks lihtsam hoida asju vanaviisi, kui pingutada mingi x-hulga vaatajate nimel. Kui väga tüüpiline...

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)