02.12.07

Lumi


Eile õhtul hakkas lund sadama ja täna hommikul nägi meie ukseesine just selline välja! Ilmajaam räägib midagi viieteist aasta kõige külmemast talvest ja kui võrrelda eelmise aastaga, siis võib see tõesti juhtuda. Alles millalgi jaanuaris läks sel aastal pisut jahedamaks. Suusamäed kannatasid ja seekord on paljud mäed juba mõned rajad lahti teinud - igaks juhuks.

Näitasime lund Pumalegi, kes mitte väga õnnelik ei olnud. Sumpas pisut lumehanges ja kiirustas ukse poole. Liisu, kes alati õue kipub, pistis oma nina ukse vahelt välja. Ta seisatas hetkeks trepil, mispeale üle keha käis kerge värin läbi, peale seda pöörati selg lumise maailma poole!


Ja siin on viimane pilt laupäevast, kui ma tööle kõndisin. Eemal paistab metroojaam, selle ees on suur parkimisplats (mis tavapäeval tihedalt autosid täis - inimesed jätavad auto siia ning lähevad edasi metroo peale - nii jääb ära tüütu linnas parkimise otsimine). Esialgu arvasin, et plats on täielikult lumega kaetud, sest servas olid väikesed lumehanged. Lähemal uurimisel nägin hoopis soola!

Panin siia uue tausta, mille tegin lumehelvestest, mis me usinalt Make Your Own Snowflake kodulehel lõiganud olime. Esialgu mõtlesin kasutada ainult mõnda, kuid siis teatas Kirke, et kõik lumehelbed on erinevad! Nii me siis lõikasime ja ,joonistasime'.

Kirke suust eile õhtul, kui ma tahtsin, et ta külmemate ilmadega paneks soojema öösärgi selga: „Mul ei ole vaja sooja öösärki! Mul on minu soe emme!” Mille peale puges ta mulle hästi lähedale kaissu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)