04.06.08

Eestis või Kanadas...

...see on küsimus, mida me eile õhtul omavahel lahti harutasime.

„Ma ei tea, kus tahaksin rohkem olla. Ma tahaks olla Kanadas, sest ma oskan inglise keelt nii hästi,” arutles Kirke. „Aga ma tahaks olla ka Eestis, sest seal tunnen ma end hästi ja kõik räägivad eesti keelt, mida ma ka oskan...” Ning ta rääkis naabripoistest Eestis, kes head sõbrad ja kuidas ühega neist saab puu otsa ronida!
„Ja mul on seal oma tuba!” tuli tal veel meelde!

Ja päev varem jutustas ta mulle unenäost, kuidas ta oli Eestis, aga meie siinne maja oli samuti seal ja parim sõbranna. See viimane tekitas tal kõige rohkem arusaamatust, sest Chen-Chen on ju hiinlanna. Kahjuks sai uni otsa, enne kui ta tolku sai, mis toimumas oli :). Ilmselt on ta juba Eesti-reisi vaimus ning ootab pikisilmi seda. Aga enne on vaja koolilõpp ära oodata, mis siin maal alles juuni lõpus kätte jõuab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)