28.06.08

Jaanika sünnipäev

oli kolmapäeval. Kuna minu kõige väikse pereliige oli koolis teatanud, et tema ema teeb väga head pizzat ja lubas minu nimel kooli viimasel päeval seda klassikaaslastele tuua, siis otsustasin töölt koju jääda (puhkuse arvelt). Kuidas muidu saaks neile sooja pizzat kooli toimetada, kui selle päev varem valmis teen ning kuna Jaanika sünnipäev langes samale päevale, siis andis see mulle vabad käed õhtuseks peoks valmistuda. Õnneks teatas siiski Kirke esmaspäeval, et ma ei pea tegema pizzat, sest õpetaja teeb seda ise ning ma pidavat koogi küpsetama! Loomulikult sobis see mulle kohe palju paremini! Samas vangutas mu vanem ja targem tütar pead, kuidas küll õeraas ei õpi - enne lubamist tasub siiski emaga asjad läbi rääkida!

Valmistasime Jaanikaga kartulisalati. Polegi ammu seda teinud, viimasel ajal olen Tomi pealekäimisel ainult rosoljega tegelenud. Küpsetasin napoleoni koogi („Tordiraamatust” leitud retsepti järgi), mille peale riputasin sügavkülmast leitud eelmise aasta mustsõstraid. Kaneelisai kerkis imeliselt hästi, tänu väga kuumale ja niiskele ilmale (see ei tähenda, et ma samasugust ilma iga päev näha tahaks :).


Järgmisel pildil puhub Jaanika oma kõige väiksema külalisega küünaldelt tuld ära.


Viimaks meie külalised viinamarja- ja kiwiväätidest moodustunud lehtla all.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)