14.06.08

Must vöö

Hetkel ainult lühike teade: Kirke sai kätte oma juunioride musta vöö karates. Pildil on tüdrukud shihan Kei Tsumuraga. (Nüüd kiirustan juustupannkooke tegema, mis ma Mariti hea toidu lehelt leidsin.)

3 kommentaari:

  1. Loodan, et maitsevad:)

    Aga must vöö - respekt! Ise käisin kunagi karates ja läbi suurte raskuste jõudsin rohelise vööni...mustani jäi pikk tee!!

    VastaKustuta
  2. Näen, jah, kui palju higi ja vaeva karatesse läheb. Neli aastat kolm kuni neli korda nädalas trenni ning kodus harjutamist, on muutnud meie elu ainult karate ümber keerlevaks :), isegi minul, kes ma ainult pealtvaataja rollis olen!

    Loodetavasti jäävad tüdrukud karatele truuks - kuigi mida vanemaks nad saavad, seda rohkem võtab koolitöö aega. Ilmselt on meil väga klubiga vedanud, mis on meie jaoks justkui teiseks pereks saanud. Need, kes vahepeal eemale kolinud või millegi muuga vahepeal tegelenud, tulevad tihtipeale tagasi, kiites meie klubi võrreldes teistega.

    On ka neid, kes pika pausi pidanud ja nüüd uuesti alustanud, isegi 60selt! Minu kaasa alustas kunagi Eestis ja ei saanud vist valgest vööst kaugemale, kuid nüüd treenib sama usinalt. Ehk viib elutee sindki selle juurde tagasi :) Mina soovitan kõigile, küll ainult pelatvaatajana... veel!

    VastaKustuta
  3. Tublid tydrukud, kui nii kaugele j6udnud!

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)